FRUTTETO (Stage V)
Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα
116Hp / 86.5Kw
Μέγιστη Ροπή
472 NM
Κύλινδροι
4
SAME FRUTTETO: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ.
Το νέο SAME Frutteto ανεβάζει τη δυνατότητα διαμόρφωσης, την άνεση και τις επιδόσεις του προκατόχου του σε ακόμα μεγαλύτερα ύψη. Ακόμη και με συστήματα μετάδοσης κίνησης που είναι συμβατά με το Stage V, η νέα οικογένεια Frutteto διατηρεί τις ίδιες συμπαγείς διαστάσεις και το κεκλιμένο σχέδιο καλύμματος, συμβάλλοντας στην αξιοσημείωτη επιτυχία αυτής της σειράς. Μαζί με ήδη αναγνωρισμένα χαρακτηριστικά όπως το κιβώτιο ταχυτήτων HML και τον μπροστινό αναρτημένο άξονα ActiveDrive, η αναθεωρημένη γκάμα αποκτά τώρα μια σειρά από εντυπωσιακά νέα χαρακτηριστικά, όπως καμπίνα με εντελώς επίπεδο δάπεδο, σύστημα φιλτραρίσματος Cat.4, επιλογή νέων διαμορφώσεις υδραυλικού συστήματος και νέες επιλογές μετάδοσης.
Τα SAME τρακτέρ Frutteto μπορούν να εξοπλιστούν με 3-κύλινδρους ή 4-κύλινδρους κινητήρες FARMotion 35 και 45, προσφέροντας στον πελάτη ακόμη μεγαλύτερη δυνατότητα διαμόρφωσης του τέλειου τρακτέρ για τις ανάγκες του, επιλέγοντας μια μονάδα 3 κυλίνδρων για εξαιρετική συμπαγή και μικρότερο μεταξόνιο ή έναν 4-κύλινδρο κινητήρα , με έναν από τους μεγαλύτερους κυβισμούς σε αυτή την κατηγορία, για μέγιστη απόδοση. Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν λύσεις υψηλής τεχνολογίας, όπως ψεκασμός καυσίμου 2.000 bar common rail, σύστημα φιλτραρίσματος αέρα PowerCore και βισκοστατικό ανεμιστήρα, που βοηθούν αυτούς τους κινητήρες να προσφέρουν εντυπωσιακές επιδόσεις ελαχιστοποιώντας την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Ολόκληρο το πακέτο μετεπεξεργασίας καυσαερίων που χρησιμοποιείται για την επίτευξη συμμόρφωσης με τα νέα αυστηρά πρότυπα εκπομπών Stage V έχει ενσωματωθεί έξυπνα στην περιοχή του χώρου του κινητήρα από τους μηχανικούς της SAME για να διατηρηθεί το κωνικό, κεκλιμένο προφίλ καλύμματος που απαιτείται για ανεμπόδιστη ορατότητα προς τα εμπρός.
περισσότεραΤα τρακτέρ Frutteto είναι διαθέσιμα με μια επιλογή μετάδοσης που βασίζεται σε κιβώτια ταχυτήτων 4 ή 5 ταχυτήτων, με ακριβή, ομαλή λειτουργία αλλαγής ταχυτήτων και με ιδανικά τοποθετημένο κιβώτιο ταχυτήτων για αποτελεσματική εργασία σε εύρος ταχυτήτων από 200 μίλια/ώρα έως τελική ταχύτητα 40 χλμ/ώρα, επιτυγχάνεται με ταχύτητα οικονομίας κινητήρα για ελαχιστοποίηση του κόστους καυσίμου. Τα κιβώτια που προσφέρονται διατίθενται είτε με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είτε με κιβώτιο ταχυτήτων ημι-powershift με έως και 3 σειρές μετατόπισης ισχύος, για συνολικά 45 ταχύτητες και στις δύο κατευθύνσεις οδήγησης. Όπως και ο προκάτοχός του, η νέα οικογένεια προσφέρεται επίσης ως εκδόσεις LS με μηχανική ρεβέρσα ή εκδόσεις GS με υδραυλική ρεβέρσα. Τα μοντέλα GS διατίθενται στάνταρ με τη λειτουργία "Comfort Clutch", η οποία επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιεί τον συμπλέκτη πατώντας απλά ένα κουμπί στο μοχλό αλλαγής ταχυτήτων και το σύστημα "Stop&Go", επιτρέποντας στον οδηγό να σταματήσει και να κρατήσει το τρακτέρ πατώντας απλά το Φρένο.
περισσότεραΓια την κάλυψη των αναγκών εξειδικευμένων καλλιεργειών όπως οπωρώνες, αμπελώνες και φυτώρια, τα τρακτέρ SAME Frutteto προσφέρονται με ένα υψηλής διαμόρφωσης υδραυλικό σύστημα με μέγιστους ρυθμούς ροής λαδιού που κυμαίνονται από 48 έως 64 λτ/λεπτό. Σε όλες τις παραλλαγές, το κύριο κύκλωμα τροφοδοτεί με λάδι αποκλειστικά τους διανομείς και την ανύψωση. Προσφέρεται επίσης μια επιλογή διαφορετικών διαμορφώσεων διανομέων για την κάλυψη κάθε πιθανής ανάγκης. Με εντυπωσιακή ανυψωτική ικανότητα 3.940 κιλών, η πίσω ανύψωση είναι ικανή να αντιμετωπίσει τα βαρύτερα φορτία, ενώ η μπροστινή ανύψωση είναι διαθέσιμη με ικανότητα έως 1.500 κιλά.
περισσότεραΜια ευρύχωρη καμπίνα που προσφέρει εξαιρετική άνεση και ορατότητα σε οποιεσδήποτε συνθήκες εργασίας. Το δάπεδο της καμπίνας είναι εντελώς επίπεδο, ενώ τα χειριστήρια οργανώνονται ορθολογικά και διαισθητικά στη νέα κονσόλα. Η πλήρως ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού επιτρέπει σε χειριστές οποιουδήποτε αναστήματος να βρουν την τέλεια θέση οδήγησης. Η καμπίνα υπό πίεση διατίθεται επίσης με σύστημα φιλτραρίσματος αέρα κατηγορίας 4 για προστασία του χειριστή κατά την εφαρμογή προστατευτικών θεραπειών καλλιέργειας. Τα μεγάλα τζάμια που γίνονται εφικτά χάρη στη δομή της καμπίνας 4 κολόνων, το εκτεταμένο παρμπρίζ και το ανοιγόμενο πίσω πάνελ οροφής εξασφαλίζουν εξαιρετική ορατότητα σε όλες τις συνθήκες εργασίας.
περισσότεραName: | |
---|---|
Κινητήρας | |
Τύπος | |
Κύλινδροι/Χωρητικότητα | |
Ψεκασμός | |
Μέγιστη Ισχύς | |
Μέγιστη Ροπή | |
Καύσιμο | |
Μετάδοση & Άξονες | |
Μετάδοση | |
Σύστημα Ρεβέρσας | |
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω) | |
Μέγιστη Ταχύτητα | |
Υδραυλικό Σύστημα | |
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg) | |
Παροχή Αντλίας (lt/min) | |
Βαλβίδες-Θυρίδες | |
PTO | |
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα) | |
PTO Ταχύτητα (rpm) | |
Έλεγχος Εμπλοκής PTO |