openfield photo
FRUTTETO CVT S/V εικόνα

FRUTTETO CVT S/V

Δενδροκομικά & Αμπελουργικά
same logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

88Hp / 65.6Kw

Μέγιστη Ροπή

435 NM

Κύλινδροι

4

Η ΤΕΛΕΙΑ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ

Το SAME Frutteto CVT S φέρνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο εργάζεστε στον οπωρώνα και στον αμπελώνα με την τελευταία λέξη της τεχνολογικής καινοτομίας που σχεδιάστηκε για να αυξήσει την παραγωγικότητα σε ένα εξειδικευμένο τρακτέρ. Τα τρακτέρ SAME Frutteto είναι εξαιρετικά προηγμένα, όπως αποδεικνύεται από το νέο υποβραχιόνιο MaxCom, το καινοτόμο συνεχώς μεταβλητό κιβώτιο, την πλήρως επανασχεδιασμένη καμπίνα και ένα υδραυλικό σύστημα με αντλία ανίχνευσης φορτίου 100 λ / λεπτό.

Κινητήρας
car-engine icon
Κατασκευασμένο ειδικά για καλλιέργεια

Οι κινητήρες FARMotion είναι εξαιρετικά συμπαγείς και, με εξαιρετικά χαμηλές ειδικές τιμές κατανάλωσης, οικονομικοί για λειτουργία και διαθέτουν βελτιστοποιημένη ροπή και ισχύ, με μέγιστη ισχύ 113 ίπους σε μόλις 2.200 σ.α.λ. στην περίπτωση του SAME Frutteto CVT 115 S. Διαθέσιμο σε εκδόσεις 3 ή 4 κυλίνδρων, οι κινητήρες του FARMotion διαθέτουν 2.000 Bar ψεκασμού καυσίμου κοινής γραμμής τροφοδοσίας και έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο βισκοστατικό ανεμιστήρα ψύξης και συμμόρφωση εκπομπών επιπέδου ΙΙΙ Β με έναν καταλυτικό μετατροπέα DOC χωρίς συντήρηση.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
Η αποδοτικότητα ενός μηχανικού κιβώτιου ταχυτήτων με την άνεση ενός υδροστατικού συστήματος

Εκτός από την παροχή ασυναγώνιστης άνεσης, το νέο κιβώτιο CVT επιτρέπει επίσης στο τρακτέρ να επιτύχει τελική ταχύτητα 40 χλμ / ώρα σε χαμηλές στροφές κινητήρα, για σημαντικά χαμηλότερο κόστος καυσίμου κατά την οδική μεταφορά. Αυτό το κιβώτιο διαθέτει επίσης αυτόματα επιλεγμένα 4WD και μπορεί να είναι εξοπλισμένο με PTO εδάφους. Και τώρα μπορείτε να εργαστείτε όχι μόνο χωρίς να επιλέξετε ταχύτητες αλλά και χωρίς να αγγίξετε το συμπλέκτη, το γκάζι ή τα φρένα, χρησιμοποιώντας μόνο το νέο χειριστήριο για τον έλεγχο του μηχανήματος και έναν ειδικό χειριστήριο για να επιλέξετε τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
Δυνατό, ευέλικτο, κορυφαίας κλάσης δυνατότητα ρύθμισης και απόδοσης

Βασισμένο σε μια ισχυρή αντλία ανίχνευσης φορτίου 100 λ / λεπτό, το νέο υδραυλικό σύστημα κλειστού κέντρου υψηλής απόδοσης προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου και επιτρέπει στον ελκυστήρα να διαθέτει έως και 10 υδραυλικά ελεγχόμενους πίσω ζεύκτες, συν 8 ζεύκτες μεσαίας βάσης και 3 επιπλέον ζεύκτες ροής που αντιγράφουν τους πίσω διανομείς. Καθώς όλες οι υδραυλικές λειτουργίες είναι πλήρως διαμορφώσιμες από το νέο χειριστήριο, ακόμη και τα πιο πολύπλοκα υδραυλικά εργαλεία μπορούν να συνδεθούν γρήγορα, απλά και εύκολα.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
ΕΡΓΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ

Ο υπερσύγχρονος σχεδιασμός και η τεράστια άνεση των νέων καμπινών, που προσφέρονται με απαράμιλλη επιλογή διαμορφώσεων και παραλλαγών εξοπλισμού, συμβαδίζουν με το νέο, εξαιρετικά εργονομικό υποβραχιόνιο MaxCom, το οποίο τοποθετεί όλες τις λειτουργίες του τρακτέρ στα δάχτυλα του οδηγού για απαράμιλλη απόδοση στη λειτουργία του μηχανήματος και των συνδεδεμένων εργαλείων. Οι νέες καμπίνες διατίθενται επίσης με μια εντελώς επίπεδη πλατφόρμα, με συγκεκριμένους προφυλακτήρες λάστιχου για χαμηλούς ή ψηλούς τροχούς, με μονοκόμματη ή ανοιχτή μπροστινή οθόνη υψηλής ορατότητας, και ως μια ειδικά ομόλογη παραλλαγή που προσφέρει αποτελεσματική προστασία στον χειριστή από τους κινδύνους για την υγεία με την εργασία με προϊόντα επεξεργασίας καλλιεργειών. Η νέα μονάδα οροφής περιλαμβάνει σύστημα κλιματισμού και σύγχρονα φώτα εργασίας LED.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO