openfield photo
EXPLORER εικόνα

EXPLORER

Εξωχώραφα
same logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

116Hp / 86.5Kw

Μέγιστη Ροπή

462 NM

Κύλινδροι

4

ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ

Με περισσότερες από 130.000 μονάδες που έχουν πωληθεί από το 1983, ο Explorer είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τρακτέρ της SAME όλων των εποχών. Σήμερα, ο Explorer είναι εξοπλισμένος με μια σειρά από πρόσθετα χαρακτηριστικά και το εύρος έχει επεκταθεί, καθιστώντας τον ιδανικό συνεργάτη για κάθε αγρότη που αναζητά ένα ευέλικτο, άνετο και αξιόπιστο μηχάνημα στο οποίο μπορεί να εξαρτάται ανά πάσα στιγμή. Το νέο Explorer διατίθεται σε 8 μοντέλα, με 3 εκδόσεις (LD-MD-HD) που μπορούν να προσαρμοστούν περαιτέρω και μια επιλογή από δύο διαφορετικές διαμορφώσεις. Διατίθεται μια γκάμα επιλογών, με 3 ή 4 κυλινδρικούς κινητήρες, 3 τύπους υδραυλικού συστήματος, 3 διαφορετικά μεταξόνια, υψηλής απόδοσης καθαρά μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή κιβώτιο ταχυτήτων με σχέσεις μετάδοσης ισχύος και πολλά άλλα εκτός ... Η νέα σειρά Explorer προσφέρει την απόλυτη ασφάλεια, ποιότητα και απόδοση, με χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας.

Κινητήρας
car-engine icon
Δύναμη, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και προσιτά κόστη ιδιοκτησίας

Όλα τα μοντέλα Explorer είναι εξοπλισμένα με την τελευταία έκδοση του FARMotion, μια οικογένεια κινητήρων που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για γεωργική χρήση και εγγυώνται ακόμη υψηλότερα επίπεδα απόδοσης και αξιοπιστίας και χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας. Αυτοί οι κινητήρες της νέας σειράς Explorer διαθέτουν ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ψεκασμού κοινής γραμμής τροφοδοσίας υψηλής πίεσης (έως 2000 bar), και βελτιστοποιημένη χωρητικότητα κυλίνδρου 962 cm³. Διαθέσιμο με 3 ή 4 κυλίνδρους, αυτοί οι κινητήρες FARMotion βελτιώνουν δραματικά την ευελιξία και την ικανότητα να σηκώνουν μεγάλο βάρος. Ο κινητήρας που τροφοδοτεί την έκδοση HD (110-120) συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές εκπομπών επιπέδου IV με ένα σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων που αποτελείται αποκλειστικά από έναν καταλυτικό μετατροπέα SCR, ενώ οι κινητήρες FARMotion με MD (90-90,4-100-110) και LD (80-90) τα μοντέλα συμμορφώνονται με τα πρότυπα εκπομπών επιπέδου ΙΙΙ Β και είναι εξοπλισμένα με καταλυτικό μετατροπέα DOC μόνο. Κανένα από τα συστήματα μετά τη θεραπεία δεν απαιτεί περιοδική αναγέννηση ή συντήρηση ρουτίνας.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
Πάντα με την κατάλληλη ταχύτητα ώστε να αποφύγετε την άσκοπη σπατάλη ενέργειας

Τόσο τα καθαρά μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων όσο και αυτά που είναι εξοπλισμένα με το Powershift στη νέα σειρά Explorer σας επιτρέπουν να επιλέξετε την τέλεια ταχύτητα για κάθε εφαρμογή. Διαθέσιμο με 4 ή 5 ταχύτητες, η αλλαγή ταχυτήτων μπορεί να ενσωματωθεί στις μονάδες Powershift (Hi-Lo / HML) καθώς και σε ταχύτητες underdrive και supercreeper, προσφέροντας τουλάχιστον 8FWD + 8REV (4 ταχύτητες x 2 σειρές) έως το μέγιστο των 60FWD + 60REV (5 ταχύτητες x 3 Powershift x 4 εύρη). Ανεξάρτητα από την επιλογή, όλα τα κιβώτια του Explorer εγγυώνται υψηλά επίπεδα απόδοσης, μεταδίδοντας όλη την ισχύ που απαιτείται στους τροχούς, ενώ ελαχιστοποιούν τη διασπορά. Τα μπροστινά και πίσω διαφορικά και ο μπροστινός τροχός σε όλα τα μοντέλα Explorer διαθέτουν ένα ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα ζεύξης.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
Μέγιστη αποδοτικότητα κάθε στιγμή

Η σειρά Explorer διαθέτει επίσης ένα υδραυλικό σύστημα που ταιριάζει απόλυτα στις διάφορες απαιτήσεις ενός πλήθους εφαρμογών, από μια αντλία που παρέχει 55 λ / λεπτό έως την έκδοση "60ECO", η οποία μπορεί να αποδώσει έως και 60 λ / λεπτό με 1600 σ.α.λ. Επιπλέον, τα δύο μοντέλα στην κορυφή της σειράς διαθέτουν και έναν καινοτόμο συνδυασμό διπλής αντλίας που μπορεί να αποδώσει έως και 90 λ / λεπτό, σε συνδυασμό με τους οπίσθιους διανομείς με υψηλό ρυθμό ροής. Ο Explorer διαθέτει μέγιστη χωρητικότητα ανύψωσης 5.410 κιλών στο πίσω μέρος και 2.100 κιλών στο μπροστινό μέρος. Για λειτουργίες με το PTO, όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με μια τυποποιημένη ηλεκτροϋδραυλική ζεύξη στάνταρ, μαζί με τις πιο δημοφιλείς ταχύτητες κινητήρα 540 / 540ECO καθώς και τις πιο σύγχρονες επιλογές 1000 και 1000ECO, εκτός από το συγχρονισμένο PTO με ανεξάρτητη έξοδο άξονα. Επιπλέον, το μπροστινό PTO μπορεί να παρέχει έως 1.000 σ.α.λ.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
Κάποιες φορές οι μέρες είναι μεγαλές στο τρακτέρ. Αλλά με το Explorer είναι πάντα μια ευχαρίστηση!

Το μοναδικό στυλ της σειράς Explorer χρησιμεύει επίσης για να το ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό - ένα ακόμη χαρακτηριστικό που οδήγησε να γιορτάζεται ως σημείο αναφοράς στην κατηγορία του. Η καμπίνα 4 πυλώνων προσφέρει εξαιρετική εξωτερική ορατότητα και έχει βελτιωθεί περαιτέρω και ενημερωθεί για να προσφέρει ένα πιο ευχάριστο, λειτουργικό και άνετο περιβάλλον για τον οδηγό. Όλες οι λειτουργίες γύρω από το κάθισμα του χειριστή χαρακτηρίζονται από μια έμφυτη ευκολία χρήσης, με τη χαρακτηριστικό "χρωματική γραμμή" σε όλες τις μονάδες εργασίας και τη συνολική άνεση λειτουργίας, επιτρέποντας στον χειριστή να λειτουργεί αρμονικά με το μηχάνημα από την αρχή. Η καμπίνα αναρτάται επίσης με τη νέα τεχνολογία "Silent Hydro-Block", ένα άλλο καινοτόμο χαρακτηριστικό που δεν υπάρχει σε προηγούμενες εκδόσεις, βελτιώνοντας περαιτέρω τη μόνωση της καμπίνας και τον διαχωρισμό από το σώμα του μηχανήματος, για βελτιωμένη προστασία έναντι κραδασμών και θορύβου.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO