EXPLORER TB
Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα
113Hp / 84.3Kw
Μέγιστη Ροπή
435 NM
Κύλινδροι
4
ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ
Η νέα σειρά TB SAME Explorer κληρονομεί την στιβαρή κατασκευή, την πρακτικότητα και την εξαιρετικά πολυλειτουργική ικανότητα των προκατόχων της, αλλά τώρα προσφέρει αυτά τα χαρακτηριστικά με ακόμη περισσότερη ισχύ και ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, με την εισαγωγή των προηγμένων κινητήρων FARMotion. Οι εκδόσεις μειωμένου ύψους του Explorer, εκ των οποίων το TB είναι η νεότερη προσέγγιση, είναι ιδανικές για εφαρμογές σε ελαιώνες, σε χαμηλής πυκνότητας οπωρώνες φρούτων και σήραγγες χαμηλής πυκνότητας, αλλά είναι επίσης εξαιρετικά αποτελεσματικές σε λοφώδεις και ορεινές περιοχές.
Με βελτιστοποιημένη χωρητικότητα κυλίνδρου, η καινοτόμος μονάδα 4 κυλίνδρων FARMotion είναι ακόμα πιο συμπαγής από τους προκατόχους της. Διαθέτει υπερσυμπιεστή με ενδιάμεση ψύξη και βαλβίδα απορριμάτων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη έγχυση κοινής γραμμής τροφοδοσίας με πιέσεις ψεκασμού έως 2000 bar και σύστημα ελέγχου εκπομπών με καταλυτικό μετατροπέα DOC + EGR που διασφαλίζει τη συμμόρφωση του επιπέδου ΙΙΙ Β, το FARMotion είναι πραγματικά ένας κινητήρας τελευταίας τεχνολογίας. Σχεδιασμένα ειδικά για γεωργική χρήση, αυτοί είναι εξαιρετικά αξιόπιστοι και συμπαγείς κινητήρες με μειωμένες απιτήσεις συντήρησης και εξαιρετική απόδοση καυσίμου, προσφέροντας απίστευτα ομαλή απόδοση ισχύος και εντυπωσιακά αποθέματα ροπής ακόμη και σε πολύ χαμηλές στροφές κινητήρα.
περισσότεραΗ βασική διαμόρφωση, με κιβώτιο 5 ταχυτήτων, δύο σειρές και ένα συγχρονισμένο αντίστροφο άξονα (10 + 10 ταχύτητες), μπορεί να προστεθεί σε ένα γρανάζι ταχυτήτων supercreeper, ένα βασικό κιβώτιο ταχυτήτων Powershift (20 + 20) ή και τις δύο επιλογές (40 + 40 ). Προαιρετικά, το κιβώτιο μπορεί να είναι εξοπλισμένο με υδραυλικό αντίστροφο άξονα, το οποίο, σύμφωνα με την παράδοση SAME, περιλαμβάνει τόσο το Stop & Go (το οποίο είναι πολύτιμο όταν εργάζεστε με έναν μπροστινό φορτωτή και ελιγμούς σε κλίσεις) και το ComfortClutch, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει ταχύτητες χωρίς να χρησιμοποιεί το πεντάλ συμπλέκτη. Ανάλογα με το μέγεθος του ελαστικού (με ελαστικά από 24 "έως 30" που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τους πίσω τροχούς), αυτά τα κιβώτια μπορούν επίσης να προσφέρουν τελική ταχύτητα 40 χλμ / ώρα που επιτυγχάνεται σε ταχύτητες κινητήρα κάτω από 2000 σ.α.λ. Αυτά τα τρακτέρ είναι επίσης εξοπλισμένα ως στάνταρ με ειδικές στεγανές σφραγίδες για αξιόπιστη εργασία στις πιο δύσκολες συνθήκες, όπως σε μια καλλιέργεια ρυζιού.
περισσότεραΤο ανοιχτό κέντρο υδραυλικού συστήματος διαθέτει αντλία 55 λ / λεπτό και ακριβείς οπίσθιους μηχανικά ελεγχόμενους διανομείς 4 έως 6 κατευθύνσεων που κατασκευάζονται εσωτερικά από την SAME. Για απαράμιλλη ασφάλεια και ομαλή οδήγηση ακόμα και σε χαμηλές στροφές κινητήρα, το υδραυλικό σύστημα οδήγησης τροφοδοτείται από ειδική αντλία με εντυπωσιακή χωρητικότητα 35 λ / λεπτό και τώρα διατίθεται με τη λειτουργία SDD, η οποία διπλασιάζει το ρυθμό διεύθυνσης για ελιγμούς χαμηλής ταχύτητας. Ο πίσω ανελκυστήρας (διατίθεται με προαιρετικούς γρήγορους κοχλίες) έχει χωρητικότητα φόρτωσης στα κάτω άκρα του συνδέσμου έως 3600 κιλά (ή έως 4525 κιλά με προαιρετική ρύθμιση). Το τυπικό πίσω PTO, με προοδευτικά ενεργοποιημένο ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη, διατίθεται σε 4 διαφορετικές ρυθμίσεις (με λειτουργίες 540, 540 ECO, 1000 και 1000 ECO που προσφέρονται με την γκάμα παραλλαγής υλικών) και ως έκδοση ταχύτητας εδάφους με ειδικό άξονα. Μία μπροστινή ανύψωση χωρητικότητας 2100 κιλών με PTO διατίθεται επίσης προαιρετικά.
περισσότεραΗ πιο ορθολογική νέα διάταξη ελέγχου στα τρακτέρ Explorer TB καθιστά την οδήγηση απλούστερη και λιγότερο αγχωτική, ενώ το δοκιμασμένο σχήμα ελέγχου χρωματικών κωδικοποιήσεων του SAME επιτρέπει στον οδηγό να αναγνωρίζει τα χειριστήρια αμέσως και εύκολα. Η πλατφόρμα είναι τοποθετημένη σε σιωπηλά μπλοκ για αυξημένη άνεση, ενώ το νέο, ταμπλό και το πρακτικό αναλογικό-ψηφιακό ταμπλό οργάνων δίνουν στον οδηγό όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για την κατάσταση και τις λειτουργίες του τρακτέρ. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής δύο δομών για την προστασία του οδηγού σε περίπτωση ανατροπής: ένα αναδιπλούμενο πίσω πλαίσιο 2 πυλώνων ή ένα αναδιπλούμενο μπροστινό πλαίσιο 2 πυλώνων.
περισσότεραName: | |
---|---|
Κινητήρας | |
Τύπος | |
Κύλινδροι/Χωρητικότητα | |
Ψεκασμός | |
Μέγιστη Ισχύς | |
Μέγιστη Ροπή | |
Καύσιμο | |
Μετάδοση & Άξονες | |
Μετάδοση | |
Σύστημα Ρεβέρσας | |
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω) | |
Μέγιστη Ταχύτητα | |
Υδραυλικό Σύστημα | |
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg) | |
Παροχή Αντλίας (lt/min) | |
Βαλβίδες-Θυρίδες | |
PTO | |
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα) | |
PTO Ταχύτητα (rpm) | |
Έλεγχος Εμπλοκής PTO |