openfield photo
EXPLORER TB (Stage V) εικόνα

EXPLORER TB (Stage V)

Δενδροκομικά & Αμπελουργικά
same logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

116Hp / 86.5Kw

Μέγιστη Ροπή

472 NM

Κύλινδροι

4

ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΤΟΥ

Η SAME προσθέτει στη γκάμα της το Explorer TB Stage V, επαναλαμβάνοντας τη στιβαρότητα, την πρακτικότητα και την εξαιρετική ευελιξία των προηγούμενων μοντέλων. Τα νέα μοντέλα διαθέτουν τώρα μεγαλύτερη ισχύ και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, χάρη στους προηγμένους κινητήρες FARMotion 45. Με κομψό σχεδιασμό χαμηλού προφίλ, η σειρά Explorer TB Stage V είναι ο τέλειος σύντροφος για εργασία σε ελαιώνες, οπωρώνες χαμηλής πυκνότητας και θερμοκήπια με σειρές, καθώς και σε λοφώδη και ορεινά εδάφη, όπου το χαμηλό κέντρο βάρους και το σύστημα πέδησης των τεσσάρων τροχών εξασφαλίζει βέλτιστη ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας.

Κινητήρας
car-engine icon
Μέγιστη απόδοση ισχύος έως 116 HP και καμπύλη ροπής πρσσαρμοσμένη σε γεωργικές εφαρμογές

Τα νέα τρακτέρ Explorer TB διαθέτουν τους κινητήρες FARMotion τελευταίας γενιάς, οι οποίοι είναι και πιο ισχυροί και πιο καθαροί από τους προκατόχους τους. Πράγματι, οι κινητήρες FARMotion 45 αποδίδουν εντυπωσιακή μέγιστη ισχύ 116 ίππων στον Explorer 115 TB, διατηρώντας παράλληλα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, χάρη σε ένα εξαιρετικό πακέτο λύσεων που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να κάνουν αυτούς τους κινητήρες πιο αποδοτικούς: ο υπερσυμπιεστής με ενδιάμεσο ψυγείο και βαλβίδα ανακούφισης (wastegate), συν το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ψεκασμού common rail έως 2.000 bar. Η συμμόρφωση σταδίου V είναι εγγυημένη, χάρη σε ένα σύστημα SCR που συνδυάζεται με φίλτρο DOC, EGR και DPF. Ολόκληρο το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων έχει ενσωματωθεί έξυπνα στη διάταξη του τρακτέρ, ώστε να μην μειώνει τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της σειράς Explorer TB, όπως οι συμπαγείς διαστάσεις του καπό και οι λασπωτήρες χαμηλότερου ύψους.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
Χάρη στην εξαιρετική αρθρωτότητα των νέων μηχανών, η εύρεση της καταλληλότερης σχέσης μετάδοσης ταχύτητας δεν αποτελεί πλέον πρόβλημα, με την οικονομία να είναι πάντα στο επίκεντρο !

Η standard έκδοση περιλαμβάνει 5 ταχύτητες σε δύο κλίμακες, με συγχρονισμένο σασμάν (10+10 ταχύτητες), το οποίο μπορεί να επεκταθεί περαιτέρω με το γρανάζι supercreeper, με Powershift 2 σταδίων (20+20 ταχύτητες) ή και με τις δύο επιλογές (40+ 40 ταχύτητες). Κατά παραγγελία, μπορεί να τοποθετηθεί το υδραυλικό PowerShuttle και σε αυτήν την περίπτωση - σε συμφωνία με την παράδοση της SAME - ενσωματώνει τη λειτουργία Stop&Go (εύχρηστη σε εργασίες που απαιτούν συχνές στάσεις και εκκινήσεις) και τη λειτουργία ComfortClutch, η οποία επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς να χρησιμοποιήσετε το πεντάλ του συμπλέκτη. Όσον αφορά τα ελαστικά (24" έως 30" πίσω), το τρακτέρ μπορεί να ταξιδέψει με 40 χλμ/ώρα με τον κινητήρα να λειτουργεί σε λιγότερο από 2.000 στρ/λεπτό.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
Όλες οι διαθέσιμες ταχύτητες PTO: το μέγιστο για ένα τρακτέρ μέσης ισχύος !

Το υδραυλικό σύστημα ανοιχτού κέντρου βασίζεται σε μια αντλία 55 λτ/λεπτό (70 λτ/λεπτό προαιρετικά) και σε έως τρεις μηχανικά ελεγχόμενους πίσω διανομείς. Για μέγιστη ασφάλεια και ομαλούς ελιγμούς ακόμη και σε χαμηλές στροφές κινητήρα, υπάρχει επίσης μια ειδική αντλία διεύθυνσης 35 λτ/λεπτό. Η λειτουργία SDD, η οποία διπλασιάζει την ταχύτητα διεύθυνσης κατά την εκτέλεση ελιγμών σε χαμηλές ταχύτητες, διατίθεται προαιρετικά. Το πίσω ανυψωτικό, με την SAME μηχανικά ελεγχόμενη μονάδα - γνωστό ευρέως για την ακρίβεια και αξιοπιστία του - έχει μέγιστη χωρητικότητα 4.525 κιλ΄ών. Το πίσω PTO με αρθρωτή ηλεκτροϋδραυλική εμπλοκή ως στάνταρ μπορεί να επιλεγεί σε 4 διαφορετικές διαμορφώσεις, μέχρι και την πλήρως εξοπλισμένη έκδοση (540, 540 ECO, 1.000 και 1.000 ECO), καθώς και τη συγχρονισμένη έκδοση με αποκλειστικό άξονα. Προαιρετικά, τα τρακτέρ μπορούν να εξοπλιστούν με εμπρόσθιο PTO και εμπρόσθιο ανυψωτικό (2.100 κιλών).

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
Μια υπέροχη αίσθηση μόλις καθίσετε στη θέση του οδηγού: βέλτιστες συνθήκες εργασίας κάθε φορά !

Το χαμηλωμένο κάθισμα οδηγού στο Explorer TB καθιστά αυτά τα τρακτέρ ιδανικά για εργασίες σε ελαιώνες και οπωρώνες χαμηλής πυκνότητας. Το διάσημο σύστημα "χρωματικής κωδικοποίησης" του SAME επιτρέπει στα χειριστήρια να αναγνωρίζονται διαισθητικά, άμεσα και ξεκάθαρα, ακόμη και από άπειρους χειριστές. Η πλατφόρμα καμπίνας είναι τοποθετημένη σε αθόρυβα μπλοκ, για μεγαλύτερη άνεση στην οδήγηση. Σε περίπτωση ανατροπής του οχήματος, δύο διαφορετικοί τύποι δομών προστατεύουν τον χειριστή, και οι δύο με δύο κολώνες. Αυτά μπορούν να διπλωθούν προς τα κάτω έτσι ώστε το τρακτέρ να μπορεί να σταθμεύσει ακόμα και στα χαμηλότερα υπόστεγα.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO