openfield photo
EXPLORER (Stage V) εικόνα

EXPLORER (Stage V)

Εξωχώραφα
same logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

126Hp / 94Kw

Μέγιστη Ροπή

517 NM

Κύλινδροι

4

Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΝΟΣ ΘΡΥΛΟΥ.

Η καινοτομία, η ευελιξία, η υψηλή τεχνολογία και η άριστη ποιότητα είναι οι θεμελιώδεις πυλώνες στους οποίους, από το 1983, έχει θεμελιωθεί η σειρά SAME Explorer. Πλέον, το Explorer διαθέτει χαρακτηριστικά και μεγάλη γκάμα που το καθιστούν τον τέλειο συνεργάτη. Πέντε διαφορετικά μοντέλα, δύο εκδόσεις (LS/GS) και αμέτρητες επιλογές επιτρέπουν στον καθένα να έχει το τρακτέρ απόλυτα προσαρμοσμένο στις συγκεκριμένες ανάγκες του.

Κινητήρας
car-engine icon
Σχεδιασμένο για να καλύψει τις ανάγκες της σύγχρονης γεωργίας.

Οι νέοι κινητήρες FAMotion Stage V 35 και 45 είναι διαθέσιμοι σε διαμορφώσεις 3 ή 4 κυλίνδρων. Έχουν πολλά πλεονεκτήματα: συμπαγές μέγεθος, υψηλή απόδοση, ανώτερη αξιοπιστία και ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ψεκασμού Common Rail μπορεί να φτάσει σε πίεση έως και 2000 bar, παρέχοντας βελτιστοποιημένες καμπύλες απόδοσης για γεωργική χρήση. Εκτός από το Common Rail, οι εγχυτήρες 7 οπών, ο ανεμιστήρας ψύξης viscostatic και το φίλτρο αέρα PowerCore έχουν θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση καυσίμου και στη μείωση του θορύβου. Το μοντέλο Explorer 125 έχει μέγιστη ισχύ 126 HP στις 2000 σ.α.λ., ενώ στις 1600 σ.α.λ. (στροφές κινητήρα ECO PTO) μπορεί να αποδώσει ροπή 517 Nm και ισχύ 115 HP, φτάνοντας το 91% της μέγιστης ισχύος του.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
Όλη η προσαρμοστικότητα που θέλετε.

Για την ανάπτυξη μιας φιλοσοφίας οχημάτων αρθρωτού τύπου, η μετάδοση του νέου Explorer αναπτύσσεται με βάση ένα κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Ωστόσο, είναι δυνατό να προστεθούν 2 ή 3 βήματα Powershift και ένα μηχανικό όπισθεν shuttle ή υδραυλικό PowerShuttle με ρυθμιζόμενη αντιδραστικότητα. Επιπλέον, το σύστημα «Stop&Go» επιτρέπει στους οδηγούς να κάνουν ακριβείς ελιγμούς μόνο με τα πεντάλ φρένων, χωρίς να χρησιμοποιούν τον κύριο συμπλέκτη. Όλες οι εκδόσεις μετάδοσης είναι επίσης διαθέσιμες, προαιρετικά, με τις σειρές underdrive και έρπουσα για να φτάνουν έως και τις 60+60 ταχύτητες. Για τη μετάδοση HML, η λειτουργία Automatic PowerShift (APS) είναι τώρα επίσης διαθέσιμη. Άλλα κοινά χαρακτηριστικά είναι τα εμπρός και πίσω διαφορικά, η ηλεκτροϋδραυλική εμπλοκή με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και τα φρένα πολλαπλών δίσκων και στους 4 τροχούς.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
Πιο ευρεία προσφορά επιλογών από ποτέ.

Διατίθενται διαφορετικά υδραυλικά συστήματα, με μονή ή διπλή αντλία 55 ή 90 λ/λεπτό, 4 έως 6 πίσω εξόδους, μηχανικά χειριστήρια, ρυθμιστή ροής και ελεύθερη επιστροφή. Διατίθεται επίσης ένας ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενος διανομέας χαμηλής ροής (25 λ/λεπτό), ενεργοποίησης/απενεργοποίησης 2 κατευθύνσεων, και φτάνει σε 8 υδραυλικές κατευθύνσεις στο πίσω μέρος. Μια ισχυρή, μηχανικά ελεγχόμενη πίσω ανύψωση παρέχεται ως στάνταρ, αλλά, προαιρετικά, διατίθεται μια ηλεκτρονική έκδοση με μέγιστη δύναμη ανύψωσης 5400 kg και μια εργοστασιακά τοποθετημένη μπροστινή ανύψωση με μέγιστη ισχύ 2100 kg. Το PTO διατίθεται σε διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας (540/540-540E/540-540E-1000-1000E), ενεργοποιείται πάντα ηλεκτροϋδραυλικά και παρέχεται με αφαιρούμενο άξονα. Το PTO ταχύτητας εδάφους διαθέτει ανεξάρτητο άξονα, καθώς και μπροστινό PTO 1000 σ.α.λ.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
Η πολυτελής, μοντέρνα και άνετη καμπίνα 4 κολόνων TopVision εγγυάται ήσυχη και λιγότερο κουραστική εργασία.

Χάρη στη μοντέρνα σχεδίαση 4 κολώνων, διασφαλίζεται πάντα η βέλτιστη εξωτερική ορατότητα. Ένα υψηλό επίπεδο άνεσης είναι εγγυημένο χάρη στα Hydro Silent-Blocks, ικανά να μειώσουν τους κραδασμούς του οδηγού κατά 40% σε σχέση με τον παραδοσιακό τύπο. Η ανακλινόμενη και τηλεσκοπική κολόνα του τιμονιού, καθώς και ένα κάθισμα με ανάρτηση πολλών ρυθμίσεων, επιτρέπουν σε όλους τους οδηγούς να βρουν μια άνετη θέση. Το χαμηλό επίπεδο θορύβου, η ποιότητα των υλικών και η εργονομική διάταξη συμβάλλουν στα υψηλότερα επίπεδα άνεσης αυτής της καμπίνας. Η καμπίνα μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με βραχίονα για την υποστήριξη πρόσθετων συσκευών, κάθισμα συνοδηγού με ζώνες ασφαλείας, ραδιόφωνο DAB, πολλές ηλεκτρικές πρίζες, θήκες για smartphone και ποτηράκια και το CTM - τη σύγχρονη ασύρματη μετάδοση δεδομένων κατάλληλη για SDF Fleet Management.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO