SERIES 3
Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα
59Hp / 44Kw
Μέγιστη Ροπή
170 NM
Κύλινδροι
4
ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΙΣΧΥΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Η νέα Σειρά 3, η οποία είναι διαθέσιμη σε τρία μοντέλα, 3050 Narrow, 3050 και 3060, είναι ο καρπός της προηγμένης τεχνολογίας DEUTZ-FAHR και διαθέτει έναν νέο, ισχυρό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κινητήρα Stage V Common Rail. Τα τρακτέρ της Σειράς 3 διαθέτουν μία από τις καλύτερες αναλογίες ισχύος ως προς βάρος στην κατηγορία τους και αντιπροσωπεύουν την ιδανική λύση σε καταστάσεις που απαιτούν συνδυασμό ελαφρότητας και ισχύος. Πρόκειται για μηχανήματα που έχουν σχεδιαστεί για να εγγυώνται τη μέγιστη απόδοση σε φυτώρια, θερμοκήπια και οπωρώνες, αλλά και για συντήρηση κοινόχρηστων χώρων και χώρων πρασίνου. Επιπλέον, χάρη στο χαμηλό κόστος συντήρησης και την ευκολία χρήσης, η Σειρά 3 αποτελεί επίσης την ιδανική επιλογή για τον πιο αφοσιωμένο ερασιτέχνη.
Ο νέος 4-κύλινδρος κινητήρας 2200 cm³ διαθέτει στροβιλοσυμπιεστή με βαλβίδα ελέγχου υπερσυμπίεσης και ψεκασμό common rail έως 1800 bar κατ' ανώτατο όριο, εξασφαλίζοντας έτσι εξαιρετική απόδοση και περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου. Η συμμόρφωση με το Stage V είναι εγγυημένη χάρη στην εφαρμογή των EGR, DOC και DPF, κανένα από τα οποία δεν απαιτεί τακτική συντήρηση ή πρόσθετους ψεκασμούς ντίζελ. Ο νέος κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ στις 2600 σ.α.λ., περίπου 400 σ.α.λ. λιγότερες από τους κινητήρες Stage III A με συγκρίσιμες προδιαγραφές ισχύος και κυβισμού. Το αποτέλεσμα αυτού δεν είναι μόνο η μείωση των επιπέδων θορύβου και κραδασμών και της κατανάλωσης καυσίμου, αλλά και η παροχή ροπής που είναι βελτιστοποιημένη για γεωργικές χρήσεις, κοινόχρηστες εφαρμογές και τη συντήρηση χώρων πρασίνου. Χάρη στο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης, ο κινητήρας που είναι εγκατεστημένος στην έκδοση 3050 παράγει 51 ίππους (αυξάνεται στους 59 ίππους στην περίπτωση του μοντέλου 3060), χωρίς να απαιτείται ενδιάμεσος ψύκτης. Αυτό αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό πλεονέκτημα για τα τρακτέρ εξαιρετικά συμπαγών διαστάσεων, μειώνοντας το μέγεθος του καπό, ενώ παράλληλα καθιστά την ψύξη και τη συντήρηση του κύριου ψυγείου πιο αποτελεσματική.
περισσότεραΤο πλήρως μηχανικό και πλήρως συγχρονισμένο σύστημα αλλαγής ταχύτητας εγγυάται υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας και απόδοσης, μεγιστοποιώντας την ισχύ που μεταφέρεται στους τροχούς και περιορίζοντας την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από τις συνθήκες εργασίας, ενώ παράλληλα αυξάνει την ικανότητα έλξης. Το πλήρως μηχανικό και πλήρως συγχρονισμένο σύστημα αλλαγής ταχύτητας εγγυάται υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας και απόδοσης, μεγιστοποιώντας την ισχύ που μεταφέρεται στους τροχούς και περιορίζοντας την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από τις συνθήκες εργασίας, ενώ παράλληλα αυξάνει την ικανότητα έλξης. Όλα τα μοντέλα της Σειράς 3 είναι εξοπλισμένα με κιβώτιο ταχυτήτων 3 x 4 με λεωφορείο ως στάνταρ, προσφέροντας συνολικά 12 σχέσεις μετάδοσης εμπρός και 12 όπισθεν, οι οποίες επιτρέπουν στο μηχάνημα να λειτουργεί με ταχύτητα μόλις 0,96 km/h (0,87 km/h στην περίπτωση της έκδοσης 3050 Narrow) στη χαμηλότερη σχέση μετάδοσης και τον κινητήρα σε πλήρη ταχύτητα και τελική ταχύτητα 30 km/h με τον κινητήρα σε μερική χωρητικότητα, έτσι ώστε να περιοριστεί ο θόρυβος, οι κραδασμοί και η κατανάλωση καυσίμου. Για εφαρμογές που απαιτούν εξαιρετικά χαμηλές ταχύτητες, τα μηχανήματα μπορεί επίσης να είναι εξοπλισμένα με μια προαιρετική ταχύτητα super-creeper, η οποία, εκτός από την αύξηση του αριθμού των διαθέσιμων σχέσεων μετάδοσης σε 16 + 16, καθιστά δυνατή την επίτευξη ταχυτήτων μόλις 260 μέτρων ανά ώρα (230 μέτρα/ώρα στην περίπτωση της έκδοσης 3050 Narrow). Οι μοχλοί ελέγχου του κιβωτίου ταχυτήτων είναι τοποθετημένοι εργονομικά κάτω από το τιμόνι. Για τη βελτιστοποίηση της πρόσφυσης στις πιο δύσκολες συνθήκες, το ταυτόχρονο κλείδωμα 100% και των δύο διαφορικών είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα, με ένα ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ελέγχου.
περισσότεραΤο PTO, το οποίο είναι εντελώς ανεξάρτητο από την κύρια μετάδοση, τοποθετείται στάνταρ όπως και η πίσω έκδοση και διαθέτει την παραδοσιακή λειτουργία 540 σ.α.λ. μπορεί να εμπλακεί εύκολα και γρήγορα, χάρη στην εργονομικά σχεδιασμένη συσκευή ελέγχου. Το μηχάνημα μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με την προαιρετική έκδοση 540 ECO κατόπιν αιτήματος ή τη λειτουργία 1000 σ.α.λ., τα οποία είναι και τα δύο συγχρονισμένα με αλλαγές στην ταχύτητα του οχήματος. Το PTO, το οποίο είναι εντελώς ανεξάρτητο από την κύρια μετάδοση, τοποθετείται στάνταρ όπως και η πίσω έκδοση και διαθέτει την παραδοσιακή λειτουργία 540 σ.α.λ. μπορεί να εμπλακεί εύκολα και γρήγορα, χάρη στην εργονομικά σχεδιασμένη συσκευή ελέγχου. Το μηχάνημα μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με την προαιρετική έκδοση 540 ECO κατόπιν αιτήματος ή τη λειτουργία 1000 σ.α.λ., τα οποία είναι και τα δύο συγχρονισμένα με αλλαγές στην ταχύτητα του οχήματος. Διατίθεται επίσης μια ηλεκτροϋδραυλική επιλογή μετωπικού PTO 1000 rpm, ενώ, προκειμένου να αυξηθεί ακόμη περισσότερο η ευελιξία, τα μηχανήματα μπορούν επίσης να παρέχονται με έκδοση 2000 σ.α.λ. στο κάτω μέρος, ιδανική για τη συντήρηση χώρων πρασίνου. Χάρη σε ένα ασυναγώνιστο επίπεδο από παρελκόμενα στην κατηγορία τους, τα τρακτέρ DEUTZ-FAHR Σειράς 3 είναι ιδανικά για χρήση με μια τεράστια γκάμα εργαλείων. Η στάνταρ διαμόρφωση περιλαμβάνει μια υδραυλική αντλία 30 λ/λεπτό ειδική για την πίσω ανύψωση, η οποία προσφέρει χωρητικότητα φορτίου 1320 kg, και τους πίσω διανομείς 4 κατευθύνσεων (διατίθεται επίσης ως προαιρετική έκδοση 6 κατευθύνσεων). Μια επιπλέον αντλία 15 λ.λεπτό είναι ειδική για το σύστημα υδραυλικού τιμονιού, που εγγυάται ευκολία στο τιμόνι και ικανότητα ελιγμών ακόμη και σε χαμηλές στροφές κινητήρα και υπό συνθήκες μέγιστου φορτίου. Ο οπίσθιος ανελκυστήρας, ο οποίος διαθέτει έλεγχο καταπόνησης ως στάνταρ, διατίθεται με σύνδεση τριών σημείων κατηγορίας 1 και 2, που μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με ταχυσυνδέσμους αγκίστρου. Χάρη σε ένα ασυναγώνιστο επίπεδο από παρελκόμενα στην κατηγορία τους, τα τρακτέρ DEUTZ-FAHR Σειράς 3 είναι ιδανικά για χρήση με μια τεράστια γκάμα εργαλείων. Η στάνταρ διαμόρφωση περιλαμβάνει μια υδραυλική αντλία 30 λ/λεπτό ειδική για την πίσω ανύψωση, η οποία προσφέρει χωρητικότητα φορτίου 1320 kg, και τους πίσω διανομείς 4 κατευθύνσεων (διατίθεται επίσης ως προαιρετική έκδοση 6 κατευθύνσεων). Μια επιπλέον αντλία 15 λ.λεπτό είναι ειδική για το σύστημα υδραυλικού τιμονιού, που εγγυάται ευκολία στο τιμόνι και ικανότητα ελιγμών ακόμη και σε χαμηλές στροφές κινητήρα και υπό συνθήκες μέγιστου φορτίου. Ο οπίσθιος ανελκυστήρας, ο οποίος διαθέτει έλεγχο καταπόνησης ως στάνταρ, διατίθεται με σύνδεση τριών σημείων κατηγορίας 1 και 2, που μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με ταχυσυνδέσμους αγκίστρου. Οι μοχλοί υδραυλικού ελέγχου τοποθετούνται εύκολα στο δεξί προστατευτικό λάσπης. Η διαθεσιμότητα μιας ανύψωσης μπροστά με χωρητικότητα φορτίου 730 kg, μαζί με δύο (διπλότυπες) υδραυλικές θύρες εμπρός ή/και δύο υδραυλικές θύρες στο κάτω μέρος, ενισχύουν περαιτέρω την ευελιξία αυτού του μικρού αλλά ολοκληρωμένου τρακτέρ.
περισσότεραΤα νέα μοντέλα DEUTZ-FAHR Σειράς 3 διατίθενται επίσης με αναδιπλούμενο μπροστινό ROPS δύο κολώνων ή με ευρύχωρη καμπίνα υψηλής ορατότητας 4 κολώνων που έχει σχεδιαστεί ειδικά από τον κατασκευαστή για αυτήν τη σειρά μηχανημάτων. Τα νέα μοντέλα DEUTZ-FAHR Σειράς 3 διατίθενται επίσης με αναδιπλούμενο μπροστινό ROPS δύο κολώνων ή με ευρύχωρη καμπίνα υψηλής ορατότητας 4 κολώνων που έχει σχεδιαστεί ειδικά από τον κατασκευαστή για αυτήν τη σειρά μηχανημάτων. Το έξυπνα σχεδιασμένο εσωτερικό και η ορθολογική διάταξη ελέγχου προσφέρουν ένα εργονομικό περιβάλλον εργασίας, ενώ η ευρύχωρη ζώνη οδήγησης και το αποτελεσματικό σύστημα κλιματισμού αυξάνουν ακόμη περισσότερο την άνεση του χειριστή. Άλλα χαρακτηριστικά γνωρίσματα περιλαμβάνουν το νέο, εξαιρετικά εργονομικό τιμόνι και την τηλεσκοπική κολώνα του τιμονιού. Οι εκδόσεις καμπίνας περιλαμβάνουν μια σειρά λειτουργιών θέρμανσης και εξαερισμού ως στάνταρ, ενώ διατίθεται επίσης ένα προαιρετικό σύστημα κλιματισμού, πλήρες με μονάδα συμπιεστή ονομαστικής πλεονάζουσας δυναμικότητας. Οι πρόσθετες επιλογές περιλαμβάνουν φίλτρα αέρα ενεργού άνθρακα και υαλοκαθαριστήρα πίσω.
περισσότεραName: | |
---|---|
Κινητήρας | |
Τύπος | |
Κύλινδροι/Χωρητικότητα | |
Ψεκασμός | |
Μέγιστη Ισχύς | |
Μέγιστη Ροπή | |
Καύσιμο | |
Μετάδοση & Άξονες | |
Μετάδοση | |
Σύστημα Ρεβέρσας | |
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω) | |
Μέγιστη Ταχύτητα | |
Υδραυλικό Σύστημα | |
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg) | |
Παροχή Αντλίας (lt/min) | |
Βαλβίδες-Θυρίδες | |
PTO | |
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα) | |
PTO Ταχύτητα (rpm) | |
Έλεγχος Εμπλοκής PTO |