8280 TTV
Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα
287Hp / 214Kw
Μέγιστη Ροπή
1226 NM
Κύλινδροι
6
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥΣ.
Το νέο 8280 TTV είναι ένα αξιόπιστο, ισχυρό και πλήρως συνδεδεμένο μηχάνημα εργασίας με το τέλειο μείγμα τεχνολογίας για επαγγελματίες αγρότες και εργολάβους.
Εξοπλισμένο με τις πιο πρόσφατες ψηφιακές λύσεις της DEUTZ-FAHR, το νέο 8280 TTV σάς δίνει τη δυνατότητα να χειρίζεστε το τρακτέρ με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα. Με τον ισχυρό κινητήρα με διπλό turbo με 287 HP και μέγιστη ταχύτητα 60 kp/h, DualSpeed Εμπρόσθιου Δυναμοδότη (PTO) και Εμπρός Δισκόφρενα ξηρού τύπου, λειτουργεί γρήγορα και είναι εξαιρετικά ευέλικτο εντός και εκτός χωραφιού. Χάρη στην πλήρως ρυθμιζόμενη, έξυπνη ανάρτηση του μπροστινού άξονα και την περαιτέρω εξελιγμένη καμπίνα MaxiVision, το νέο 8280 TTV διατηρεί ένα άνετο περιβάλλον εργασίας – ακόμα και στις πιο απαιτητικές εργασίες.
Το 8280 TTV είναι εξοπλισμένο με έναν ολοκαίνουργιο 6-κύλινδρο κινητήρα DEUTZ χωρητικότητας 6,1 λίτρων και διπλό στροβιλοσυμπιεστή. Έχει σχεδιαστεί για τη μέγιστη επίδοση και απόδοση. Το υπερσύγχρονο σύστημα ψεκασμού common rail πληροί τις απαιτήσεις του EU Stage V και η αντλία ψεκασμού λιπαίνεται με λάδι – λειτουργεί με υψηλή πίεση ψεκασμού 2.000 bar που βελτιστοποιεί την καύση του καυσίμου και του AdBlue και εγγυάται μια αντιδραστική και δυναμική συμπεριφορά κινητήρα. Έτσι, η καλά στρογγυλεμένη καμπύλη ροπής εξασφαλίζει υψηλά αποθέματα ισχύος σε χαμηλότερες στροφές κινητήρα. Για τη μείωση του αζώτου, τα καυσαέρια καθαρίζονται με ένα σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων χρησιμοποιώντας ένα φίλτρο σωματιδίων ντίζελ και την καινοτόμο τεχνολογία Επιλεκτικής Καταλυτικής Αναγωγής (SCR). Τα διαστήματα αλλαγής λαδιών 500 ωρών και η εύκολη αλλαγή των υγρών του κινητήρα μειώνουν το κόστος λειτουργίας και αυξάνουν τη διαθεσιμότητα του μηχανήματος. Οι πολύ ομαλοί άξονες λειτουργίας χάρη στην προαιρετική εξισορρόπηση μάζας εγγυώνται ένα επίπεδο οδηγικής άνεσης και χαμηλό επίπεδο θορύβου.
περισσότεραΗ νέα συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης SDF7780 είναι το αποτέλεσμα πολυετούς εμπειρίας στην ανάπτυξη και παραγωγή μετάδοσης. Χάρη στον έξυπνο συνδυασμό ενός κλιμακωτού πλανητικού κιβωτίου ταχυτήτων, μονάδας συμπλέκτη και δύο υδροστατικών μονάδων, πρόκειται για μια νέα σύνθετη μετάδοση, που συνδυάζει τα οφέλη από κάθε στοιχείο και εγγυάται την απόλυτη βέλτιστη ροή ισχύος. Το 8280 TTV εντυπωσιάζει με την ισχυρή επιτάχυνση, την ομαλή επιβράδυνση και τη γρήγορη αντίδραση στις αλλαγές του φορτίου. Μια απλή δομή μετάδοσης με δύο αυτόματα μεταβαλλόμενες σχέσεις μετάδοσης κίνησης επιτρέπει ομαλές και αυτόματες αλλαγές από χαμηλότερες σε υψηλότερες ταχύτητες, χωρίς θόρυβο. Χάρη στη διαχείριση του συστήματος μετάδοσης κίνησης, λειτουργεί αποδοτικά και δυναμικά σε όλες τις συνθήκες. Με 1.830 σ.α.λ. στροφές κινητήρα σε τελική ταχύτητα 60 kp/h και 1.220 σ.α.λ. στα 40 kp/h, το 8280 TTV δείχνει επίσης το πλήρες δυναμικό του στις μεταφορές. Η στιβαρή δομή σε συνδυασμό με το λιγότερο βάρος, την ομαλή οδήγηση, την εύκολη πρόσβαση στο σέρβις και την υψηλή μηχανική σχέση είναι η βάση για την άνεση και τη δυναμική του 8280 TTV.
περισσότεραΤο νέο 8280 TTV παρέχει πλήρη ευελιξία με επιλογή 3 ταχυτήτων PTO ως στάνταρ: 540ECO/1000/1000ECO. Σε συνδυασμό με το Dualspeed Front PTO, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ευρύτερες και πιο αποδοτικές εφαρμογές. Η φόρτωση του εργαλείου στον πίσω άξονα PTO μετράται αυτόματα σε κλάσματα δευτερολέπτου και η εμπλοκή του συμπλέκτη PTO είναι ανάλογη του πραγματικού φορτίου. Η διαμορφωμένη εκκίνηση μπορεί να ρυθμιστεί στο iMonitor 3. Το ECO PTO εξοικονομεί έως και 18% της κατανάλωσης καυσίμου και το αναλογικό PTO προσφέρει προστασία μετάδοσης κίνησης τόσο για το τρακτέρ όσο και για το προσάρτημα. Η πλήρης μονάδα PTO μπορεί να αφαιρεθεί για οποιαδήποτε συντήρηση χωρίς ιδιαίτερη αποσυναρμολόγηση του τρακτέρ. Με μέγιστη ανυψωτική ικανότητα της πίσω σύνδεσης έως και 11.100 kg, το τρακτέρ 8280 TTV έχει τη δύναμη να ανυψώνει ένα ευρύ φάσμα εργαλείων. Για να εξασφαλιστεί η μέγιστη ευελιξία των υδραυλικών συστημάτων, το νέο 8280 TTV διατίθεται σε διαφορετικές διαμορφώσεις, όλες με ηλεκτρονικές βαλβίδες με πλήρη αναλογικά χειριστήρια. Υπάρχουν έως πέντε υδραυλικές βαλβίδες ελέγχου στην πίσω πλευρά, ενώ η μπροστινή περιοχή είναι εξοπλισμένη με έως τρεις. Το κυριότερο: όλες οι βαλβίδες μπορούν να ελέγχονται αναλογικά. Η λειτουργία της 8ης βαλβίδας πηνίου βρίσκεται στο μικρό χειριστήριο τύπου μοχλού (joystick) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ακρίβεια για συνδυασμένους ελιγμούς με τον εγκάρσιο μοχλό. Με αυτόματους ή υδραυλικούς σταθεροποιητές κάτω συνδέσμου, έλεγχο ολίσθησης τροχού μέσω ραντάρ ταχύτητας, υδραυλικό επάνω σύνδεσμο, εξωτερικά τηλεχειριστήρια, εσωτερικούς υδραυλικούς σωλήνες στο μπροστινό στήριγμα και εξαιρετική θέα της σύνδεσης και της ράβδου ζεύξης, το νέο 8280 TTV εγγυάται μέγιστη ισχύ και έλεγχο. Οι επίπεδοι ζεύκτες προσφέρονται για πρώτη φορά ως πρόσθετη επιλογή. Η μέγιστη ροή λαδιού και στα δύο συστήματα είναι 210 λ/λεπτό.
περισσότεραΤο νέο 8280 TTV είναι ένα μηχάνημα εργασίας με εξαιρετικό επίπεδο άνεσης ακόμα και σε απαιτητικές εργασίες. Η πνευματική ανάρτηση καμπίνας, η ηλεκτρονική ανάλυση των ροών αέρα, η χρήση υλικών υψηλής ποιότητας και η ευρυχωρία της καμπίνας του νέου 8280 TTV δημιουργούν ένα φιλόξενο, άνετο και παραγωγικό περιβάλλον εργασίας. Ο εργονομικός σχεδιασμός των χειριστηρίων, η λογική διαμόρφωση και οι ξεκάθαρες πληροφορίες κάνουν την οδήγηση του τρακτέρ πολύ πιο εύκολη και ασφαλή. Η καμπίνα αποσπάται από το νέο σχεδιασμένο καπό, το οποίο προστατεύει από τη θερμότητα, τους κραδασμούς και τον θόρυβο με την άνεση του οδηγού να αγγίζει ένα νέο επίπεδο υψηλής ποιότητας. Χάρη στο νέο παρμπρίζ MaxView και τα μεγάλα παράθυρα στο πλάι και στο πίσω μέρος του τρακτέρ, ο οδηγός έχει την καλύτερη ορατότητα και έλεγχο όλων των εργαλείων. Τα ισχυρά φώτα LED με 50.000 Lumen ενισχύουν την ορατότητα ανεξάρτητα από τις εξωτερικές συνθήκες. Η νέα αναλογική, έγχρωμη ψηφιακή και TFT τεχνολογία του InfoCentrePro παρέχει σαφείς πληροφορίες στον χειριστή σε όλες τις περιστάσεις. Χάρη στο mini-MMI, όλες οι ρυθμίσεις τρακτέρ μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν. Για τη βελτιστοποίηση της ροής του αέρα και την οδηγική άνεση στην καμπίνα MaxiVision, ο κλιματισμός έχει τροποποιηθεί και βελτιστοποιηθεί πλήρως. Τα πλέγματα κλιματισμού είναι τοποθετημένα στην κορυφή των ανεμιστήρων για να μειώσουν τον θόρυβο της ροής του αέρα, διατηρώντας την υψηλή ροή μέσα από εκεί. Επιπλέον, δύο πρόσθετες έξοδοι αέρα είναι ενσωματωμένες στην κολώνα τιμονιού για καλύτερη διανομή του αέρα μέσα στην καμπίνα.
περισσότεραName: | |
---|---|
Κινητήρας | |
Τύπος | |
Κύλινδροι/Χωρητικότητα | |
Ψεκασμός | |
Μέγιστη Ισχύς | |
Μέγιστη Ροπή | |
Καύσιμο | |
Μετάδοση & Άξονες | |
Μετάδοση | |
Σύστημα Ρεβέρσας | |
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω) | |
Μέγιστη Ταχύτητα | |
Υδραυλικό Σύστημα | |
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg) | |
Παροχή Αντλίας (lt/min) | |
Βαλβίδες-Θυρίδες | |
PTO | |
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα) | |
PTO Ταχύτητα (rpm) | |
Έλεγχος Εμπλοκής PTO |