openfield photo
5DF PLATFORM εικόνα

5DF PLATFORM

Δενδροκομικά & Αμπελουργικά
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

116Hp / 86.5Kw

Μέγιστη Ροπή

472 NM

Κύλινδροι

4

Το απόλυτο εξειδικευμένο τρακτέρ, διαθέσιμο πλέον και σε open station έκδοση.

Τα αγαπημένα τρακτέρ 5DF είναι τώρα διαθέσιμα και σε ανοιχτές εκδόσεις με πλήρως αναδιπλούμενο μπροστινό τόξο. Τα μοναδικά τεχνικά χαρακτηριστικά και η ανανεωμένη διάταξη του καθίσματος του οδηγού, συμβατή με τα πιο πρόσφατα εργονομικά πρότυπα, προσφέρουν πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης στο τρακτέρ. Η νέα σειρά 5DF περιλαμβάνει πέντε μοντέλα, που κυμαίνονται από 91 έως 116 ίππους, με 3 ή 4-κύλινδρους κινητήρες, δύο διαφορετικά μεταξόνια και πολλές επιλογές όσον αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων, τα υδραυλικά και τα αξεσουάρ. Η πλήρης ενσωμάτωση ισχυρών, αξιόπιστων και αποδοτικών κινητήρων, όπως οι FARMotion 35 και 45, με κιβώτια ταχυτήτων υψηλών επιδόσεων εξ ολοκλήρου σχεδιασμένα και κατασκευασμένα από τον κατασκευαστή για αυτήν την κατηγορία τρακτέρ, εγγυώνται κορυφαίες επιδόσεις διατηρώντας παράλληλα χαμηλά επίπεδα καυσίμου κατανάλωση.

Κινητήρας
car-engine icon
Οι FARMOTION 35 ΚΑΙ 45 ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ.

Οι νέοι 3- και 4-κύλινδροι κινητήρες FAMotion Stage V που χρησιμοποιούνται με τα μοντέλα της σειράς 5DF Platform είναι ακόμα πιο ισχυροί και αποδοτικοί από ποτέ, με προηγμένο τεχνικό προφίλ όπως ο ηλεκτρονικά διαχειριζόμενος ψεκασμός Common Rail (έως 2000 bar) με μπεκ 7 ακροφυσίων, τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο βισκοστατικό ανεμιστήρα και το φίλτρο εισαγωγής αέρα καύσης PowerCore. Όλα αυτά ελαχιστοποιούν την κατανάλωση και ενισχύουν την παραγωγικότητα. Χάρη στις εξαιρετικά συμπαγείς διαστάσεις τους, τα EGR, DOC (Diesel Oxidation Catalyst), DPF και SCR, το τρακτέρ έχει το ίδιο κεκλιμένο κωνικό κάλυμμα με το προηγούμενες εκδόσεις Stage III/B, εξασφαλίζοντας εξαιρετική ευελιξία, η οποία βελτιώνεται περαιτέρω από τη γενναιόδωρη γωνία διεύθυνσης του τρακτέρ. Εκτός από τη νέα τεχνολογία που εφαρμόζεται για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών Stage V, όλοι οι κινητήρες αναπτύσσουν τώρα μεγαλύτερη ροπή και ισχύ, έως και 116 HP στο κορυφαίο μοντέλο.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ.

Τα αρθρωτά κιβώτια ταχυτήτων στα νέα τρακτέρ 5DF είναι προϊόν εκτεταμένης εμπειρίας της SDF στην ανάπτυξη τεχνολογίας αιχμής στην μετάδοση κίνησης για εξειδικευμένα τρακτέρ. Η αποτελεσματικότητα και η αρθρωτή διαμόρφωση τους είναι τα καθοριστικά χαρακτηριστικά των πολλών διαθέσιμων επιλογών, οι οποίες κυμαίνονται από μια εξαιρετικά αποδοτική, πλήρως συγχρονισμένη μηχανική έκδοση με 12+12 ταχύτητες έως μια έκδοση με 30+30 ταχύτητες, με δύο σχέσεις μετάδοσης (Hi-Lo) Powershift. Οι εκδόσεις 5 σχέσεων (15+15, 30+15, 30+30) μπορούν να ταξιδεύουν με 40 χλμ/ώρα με οικονομικές στροφές κινητήρα. Επίσης, παρέχεται ως βασικός εξοπλισμός ένα γρανάζι supercreeper, το οποίο επιτρέπει την εκτέλεση εργασιών σε ταχύτητες που κυμαίνονται από 187 έως 295 μίλια/ώρα (ανάλογα με τη διαμόρφωση) με τη χαμηλότερη ταχύτητα και τον κινητήρα στις μέγιστες στροφές .

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
PTO - ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ. ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ - ΕΚΤΑΚΤΗ ΙΣΧΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ.

Το PTO προσφέρει μια εκτεταμένη επιλογή λύσεων διαμόρφωσης: οι λειτουργίες 540 στρ/λεπτό και 540 ECO διατίθενται στάνταρ, με έναν εύχρηστο επιλογέα στη θέση του οδηγού. Οι χρήστες μπορούν επίσης να επιλέξουν ανάμεσα σε συμβατικούς σταθερούς άξονες PTO ή ευέλικτους εναλλάξιμους αρθρωτούς άξονες. Τέλος, μια άλλη πιθανή επιλογή είναι να προσθέσετε τη λειτουργία 1.000 στρ/λεπτό, καθώς και την ταχύτητα εδάφους PTO. Η Deutz-Fahr έδωσε στα νέα 5DF Platform ένα ισχυρό σύστημα με μεγάλη γκάμα επιλογών υδραλικού εξοπλισμού. Οι αντλίες που προορίζονται για ανυψωτήρες και διανομείς επιτυγχάνουν μέγιστη παροχή 68 λτ/λεπτό (με σύστημα διπλής αντλίας). Εν τω μεταξύ, ένα ξεχωριστό δεύτερο υδραυλικό κύκλωμα, που παρέχεται ως στάνταρ και αφιερωμένο στο σύστημα διεύθυνσης και στα βοηθητικά εξαρτήματα, χρησιμοποιεί μια ανεξάρτητη αντλία, για εξαιρετικά ομαλούς ελιγμούς ακόμη και με τον κινητήρα στο ρελαντί και τον ανυψωτήρα ή/και τους διανομείς σε λειτουργία. Μέχρι 3 υδραυλικοί διανομείς είναι διαθέσιμοι στο πίσω μέρος, με επιλογή διαφορετικών τρόπων λειτουργίας και δυνατότητα προσθήκης βαλβίδας ρύθμισης ροής. Η ελεύθερη επιστροφή παρέχεται πάντα στάνταρ για να διασφαλιστεί η βέλτιστη χρήση του εξοπλισμού που τροφοδοτείται από υδραυλικούς κινητήρες. Η μηχανικά ελεγχόμενη πίσω ανύψωση έχει μέγιστη χωρητικότητα 3.130 κιλά, ενώ προαιρετικά προσφέρεται μια έκδοση 3.940 κιλών.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
ΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΤΡΑΚΤΕΡ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ.

Το κάθισμα του οδηγού στα 5DF Platform έχει αναβαθμιστεί πλήρως και ανανεωθεί ώστε να πληροί τα πιο πρόσφατα εργονομικά πρότυπα, εξασφαλίζοντας απόλυτη άνεση ακόμη και για τρακτέρ χωρίς καμπίνα. Η πλατφόρμα, διαθέσιμη σε διαφορετικά μεγέθη και σχήματα για να προσφέρει την καλύτερη εφαρμογή για τα διαφορετικά μεγέθη ελαστικών, είναι αναρτημένη σε καινοτόμες βάσεις Hydro Silent-Block για να παρέχει αποτελεσματική απόσβεση έναντι των κραδασμών που δημιουργούνται από το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Τα χειριστήρια είναι διατεταγμένα σύμφωνα με τη γνωστή χρωματικά κωδικοποιημένη διάταξη της Deutz-Fahr για να διευκολύνουν τη χρήση ακόμη και από τους λιγότερο έμπειρους χειριστές.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO