5D TTV
Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα
126Hp / 94Kw
Μέγιστη Ροπή
472 NM
Κύλινδροι
4
Φτάνοντας νέα ύψη.
Όποια και αν είναι η πρόκληση σας, το νέο 5D TTV την μετατρέπει σε μία μεγάλη εμπειρία. Εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας από την DEUTZ-FAHR, ανεβάζει την απόδοση και την άνεση σε επόμενο ανώτερο επίπεδο. Με μετάδοση TTV, καμπίνα αναρτημένη από Hydro Silent-Blocks και έναν ανεξάρτητο αναρτημένο μπροστινό άξονα, ακόμη και οι πιο κουραστικές ημέρες θα φανούν σύντομες. Χάρη στα ποιοτικά εξαρτήματά του, αποτελεί ένα αξιόπιστο, ανθεκτικό τρακτέρ και ως εκ τούτου μια επιτυχημένη επένδυση για την επιχείρησή σας.
Το νέο 5D TTV είναι ένα αληθινό all rounder: δεν έχει σημασία αν πρόκειται για εργασίες χόρτου, σποράς, ψεκασμού, λίπανσης, βοτανίσματος ή άροσης εδάφους, το νέο 5D TTV είναι το τέλειο τρακτέρ για ένα ευρύ φάσμα εργασιών, τόσο σε ανοιχτό χωράφι όσο και σε περιβόλια ή αμπέλια. Λόγω των συμπαγών διαστάσεων του, της μετάδοσης TTV, του ισχυρού και καθαρού κινητήρα FARMotion 45 Stage V, και των υδραυλικών κορυφαίου επιπέδου, είναι επίσης κατάλληλο για δημοτικές/νομαρχιακές εφαρμογές όπως αποχιονισμό, επικάλυψη οδοστρώματος και καθαρισμό δρόμων.
Από αμπέλια ή οπωρώνες μέχρι κτηνοτροφία, αν ρωτάτε για απόδοση και άνεση, το 5D TTV είναι η σωστή επιλογή για εσάς.
Καλώς ήρθατε στην κορυφή !
Η σειρά DEUTZ-FAHR 5D TTV τροφοδοτείται από αναγνωρισμένους κινητήρες FARMotion με ψεκασμό Common Rail (με πιέσεις ψεκασμού έως 2000 bar), πιεζοηλεκτρικούς εγχυτήρες 7 οπών, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ανεμιστήρα viscostatic και φίλτρο αέρα PowerCore. Αυτή η προηγμένη τεχνολογία επιτρέπει στους κινητήρες FARMotion να προσφέρουν εξαιρετική απόδοση σε οποιαδήποτε κατάσταση, σε συνδυασμό με εξαιρετική απόδοση καυσίμου. Αυτοί οι κινητήρες αναπτύχθηκαν ειδικά για αγροτική χρήση, με μεγάλη ροπή και ισχύ ακόμη και σε χαμηλές στροφές κινητήρα και ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης. Το 5115 D TTV έχει μέγιστη ισχύ εξόδου 116 HP σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, η οποία μπορεί να αυξηθεί σε 126 HP για εφαρμογές μεταφοράς με τη λειτουργία Overboost. Η συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών του Stage V επιτυγχάνεται με μια σειρά λύσεων που αποτελείται από έναν καταλυτικό μετατροπέα DOC, ένα εξωτερικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κύκλωμα EGR, ένα φίλτρο σωματιδίων DPF και έναν καταλυτικό μετατροπέα SCR. Το σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων είναι πλήρως ενσωματωμένο στο περίγραμμα του οχήματος, επιτρέποντας ένα συμπαγές, χαμηλού προφίλ κάλυμμα για ανεμπόδιστη ορατότητα προς τα εμπρός και μια γενναιόδωρη γωνία διεύθυνσης.
περισσότεραΈχοντας αναπτυχθεί εσωτερικά από την SDF ειδικά για μηχανές αυτής της κατηγορίας ισχύος, η συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης TTV μεγιστοποιεί την παραγωγικότητα με πολύ χαμηλές απώλειες ισχύος και συνδυάζει την απόδοση μιας μηχανικής μετάδοσης με την άνεση της υδροστατικής τεχνολογίας. Μια αποτελεσματική, αξιόπιστη λύση που μεταβάλλει συνεχώς την αναλογία που χρησιμοποιείται για να αξιοποιήσει την ισχύ που παράγεται από τον κινητήρα στην πιο αποτελεσματική δυνατή χρήση, κάνοντας τη δουλειά σας ακόμα πιο εύκολη και παραγωγική. Με δύο αυτόματες σειρές εργασίας (Μεταφορές και Βαριά Φορτία), αυτή η μετάδοση προσφέρει τη δυνατότητα οδήγησης με 40 km/h στο δρόμο σε χαμηλές στροφές κινητήρα, εξασφαλίζοντας παράλληλα παραγωγικότητα και απόδοση χωρίς συμβιβασμούς στο χωράφι. Η χρήση του συμπλέκτη και η αλλαγή ταχυτήτων δεν είναι πλέον απαραίτητα για την οδήγηση του τρακτέρ, καθώς τα πάντα ελέγχονται πλέον ομαλά και με ακρίβεια από το joystick και το γκάζι. Η λειτουργία PowerZero, η οποία κρατά το τρακτέρ με απόλυτη ασφάλεια ακόμη και σε απότομες κλίσεις, ελαχιστοποιεί επίσης την ανάγκη χρήσης του πεντάλ του φρένου. Το λογισμικό ελέγχου προσφέρει στον χειριστή μια επιλογή από 3 λειτουργίες (Auto, PTO και Manual), διασφαλίζοντας την ιδανική απόκριση και συμπεριφορά του μηχανήματος για κάθε εργασία. Το εξαιρετικά εργονομικό joystick θέτει όλες τις κύριες λειτουργίες στα χέρια του χειριστή, για απλό και διαισθητικό έλεγχο του μηχανήματος. Ένα πρακτικό καντράν επιτρέπει στον χειριστή να επιλέξει από μια πρακτικά ατελείωτη επιλογή διαφορετικών τρόπων διαχείρισης κινητήρα που κυμαίνονται από «Eco», που ελαχιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου, έως «Power», που μεγιστοποιεί την απόδοση του τρακτέρ.
περισσότεραΟ μεγάλος βασικός εξοπλισμός συμβάλλει σημαντικά στην ευελιξία της οικογένειας DEUTZ-FAHR 5D TTV. Το πίσω PTO διατίθεται ήδη ως στάνταρ επιλογή με λειτουργίες ταχύτητας 540 σ.α.λ., 540 ECO και 1000 σ.α.λ. Επίσης στάνταρ είναι ένας ηλεκτροϋδραυλικός συμπλέκτης PTO, ο οποίος εμπλέκεται προοδευτικά και χωρίς ξαφνική ανάκρουση είτε από το εργονομικά τοποθετημένο κουμπί στην κονσόλα MaxCom είτε από έξω από την καμπίνα, χρησιμοποιώντας κουμπιά ελέγχου που είναι τοποθετημένα στα πίσω προοδευτικά λάσπης. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό: ένα άλλο τυπικό χαρακτηριστικό είναι μια λειτουργία που ενεργοποιεί και αποδεσμεύει αυτόματα το PTO σε σχέση με το ύψος ανύψωσης πίσω, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο κατά το γύρισμα στο κεφαλάρι του χωραφιού. Το υδραυλικό σύστημα της οικογένειας Deutz-Fahr 5D TTV μπορεί να διαμορφωθεί με αντλία 84 λ/λεπτό ή με Αντλία Ανίχνευσης Φορτίου με εντυπωσιακή χωρητικότητα 100 λ/λεπτό στη βρύση με ταχύτητα κινητήρα μόλις 1850 σ.α.λ. Αυτή η τελευταία παραλλαγή προσφέρει επίσης 70 λ/λεπτό ροής λαδιού με ταχύτητα κινητήρα μόνο 1300 σ.α.λ., για μέγιστη παραγωγικότητα με εξαρτήματα που απαιτούν ενέργεια ακόμα και σε χαμηλές στροφές κινητήρα. Όλα τα τρακτέρ Deutz-Fahr 5D TTV είναι εξοπλισμένα με μια επιπλέον αντλία 42 λ/λεπτό που είναι ειδική για το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, για απρόσκοπτη και προοδευτική δράση διεύθυνσης ακόμη και σε ταχύτητα ρελαντί, ανεξάρτητα από οποιεσδήποτε άλλες υδραυλικές απαιτήσεις. Εξαιρετική παραμετροποίηση όσον αφορά τους υδραυλικούς διανομείς: τα τρακτέρ αυτά μπορούν να εξοπλιστούν με 4 έως 10 ζεύκτες πίσω, με ελεύθερη επιστροφή στον βασικό εξοπλισμό και προαιρετική ισχύ πέρα από τον ζεύκτη. Όλοι οι διανομείς ελέγχονται ηλεκτρονικά και διαθέτουν υδραυλική ροή ελεγχόμενη με χρονοδιακόπτη. Προσφέρεται μεγάλη ποικιλία άλλων επιλογών, όπως η δυνατότητα προσθήκης έως και τεσσάρων υδραυλικών ζευκτών κοιλίας ή δύο ζευκτών στην ανύψωση εμπρός, με ελεύθερη επιστροφή. Και για απόλυτη ευελιξία, ακόμη και όταν εργάζεστε με πολύ βαριά εργαλεία σε περιορισμένους χώρους, διατίθενται 2 διαφορετικές εκδόσεις της σύνδεσης 3 σημείων πίσω ανύψωσης. Σε όλα τα μηχανήματα, η πίσω ανύψωση διατίθεται ως στάνταρ με ηλεκτρονικό έλεγχο και σύστημα απόσβεσης για να μειώνεται η ταλάντωση που παράγεται κατά την οδήγηση σε δρόμους με τοποθετημένα εργαλεία. Πραγματικά εντυπωσιακή ανυψωτική ικανότητα: η συμπαγής έκδοση μπορεί να σηκώσει έως και 3.660 κιλά (στους ταχυσυνδέσμους αγκίστρου), ενώ η στάνταρ έκδοση έως και 4.310 κιλά. Φυσικά, διατίθεται και μπροστινή ανύψωση, με μέγιστη ανυψωτική ικανότητα 2.880 kg.
περισσότεραΗ ευρύχωρη καμπίνα 4 κολώνων διατίθεται στάνταρ με κλιματισμό, υδραυλική ανάρτηση μπλοκ, εργονομική κονσόλα MaxCom, πίνακα οργάνων με έγχρωμη οθόνη LCD InfoCentrePro, ραδιόφωνο Bluetooth και κάθισμα οδηγού αερανάρτησης. Οι επιλογές περιλαμβάνουν μια εγκεκριμένη οροφή FOPS και ένα σύστημα φιλτραρίσματος Cat.4, το οποίο επιτρέπει στην καμπίνα να πληροί τις απαιτήσεις πιστοποίησης ως μέσο ατομικής προστασίας (ΜΑΠ) για ενασχόληση με την προστατευτική κατεργασία καλλιεργειών. Παρά το συμπαγές εξωτερικό μέγεθος αυτών των μηχανημάτων, τα τρακτέρ DEUTZ-FAHR 5D TTV προσφέρουν εξαιρετικά επίπεδα άνεσης, με χαρακτηριστικά που θα περίμενε κανείς να δει μόνο σε ένα κορυφαίο τρακτέρ υψηλής ισχύος. Το καλύτερο παράδειγμα αυτού είναι το προηγμένο υποβραχιόνιο MaxCom που είναι ενσωματωμένο στο κάθισμα του οδηγού, το οποίο επιτρέπει στον χειριστή να έχει πρόσβαση και να ελέγχει όλες τις λειτουργίες που θέτει με τον πήχη του να ακουμπά άνετα σε ένα ειδικό μαξιλάρι. Όλα τα χειριστήρια είναι οργανωμένα ορθολογικά για εξαιρετική εργονομία, με εκτεταμένη χρήση του δοκιμασμένου και εύχρηστου χρωματικού συνδυασμού που αναπτύχθηκε από την DEUTZ-FAHR. Οι βοηθητικοί ηλεκτρικοί σύνδεσμοι εντός και εκτός της καμπίνας μπορούν να διαμορφωθούν όπως επιθυμείτε, ενώ τα φώτα οδήγησης και τα φώτα εργασίας προσφέρονται ως παραλλαγές αλογόνου ή ως LED. Οι χρήστες που απαιτούν ό,τι πιο πρόσφατο σε συνδεσιμότητα μπορούν να εξοπλίσουν το τρακτέρ τους με το πακέτο γεωργίας ακριβείας, το οποίο, εκτός από τη λειτουργία αυτόματης διεύθυνσης, προσθέτει επίσης μια σύνδεση ISOBUS, η οποία διαχειρίζεται το iMonitor3 8 ιντσών.
περισσότεραName: | |
---|---|
Κινητήρας | |
Τύπος | |
Κύλινδροι/Χωρητικότητα | |
Ψεκασμός | |
Μέγιστη Ισχύς | |
Μέγιστη Ροπή | |
Καύσιμο | |
Μετάδοση & Άξονες | |
Μετάδοση | |
Σύστημα Ρεβέρσας | |
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω) | |
Μέγιστη Ταχύτητα | |
Υδραυλικό Σύστημα | |
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg) | |
Παροχή Αντλίας (lt/min) | |
Βαλβίδες-Θυρίδες | |
PTO | |
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα) | |
PTO Ταχύτητα (rpm) | |
Έλεγχος Εμπλοκής PTO |