5 SERIES (TIER 4 FINAL)
Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα
126Hp / 94Kw
Μέγιστη Ροπή
500 NM
Κύλινδροι
4
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΩΦΕΛΙΜΗΣ ΑΞΙΑΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΡΑΚΤΕΡ
Για αποτελεσματική εργασία με βοηθητικά τρακτέρ, η άνεση στην εργασία, την οδήγηση και τη λειτουργία είναι εξίσου σημαντική με την ευελιξία. Καλλιεργήσμες φάρμες, γαλακτοκομικές φάρμες, κτηνοτροφικές φάρμες και δημοτικές εφαρμογές - το φάσμα της εργασίας ποικίλλει ολοένα και η εργάσιμη ημέρα ολοένα και περισσότερο. Μόνο εάν ένα εύχρηστο τρακτέρ πληροί κάθε πτυχή του προφίλ εργασίας μπορεί να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Μόνο εάν το επίπεδο άνεσης είναι σωστό, η απόδοση και το κίνητρο των οδηγών θα παραμείνουν ψηλά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η DEUTZ-FAHR έχει αναπτύξει τη νέα σειρά 5 έχοντας κατά νου αυτό. Τρία μοντέλα με ισχύ από 110 ίππους έως 126 ίππους ξεχωρίζουν για τη μέγιστη άνεση εκτός από την ευελιξία τους και την αξιόπιστη γερμανική τεχνολογία. Η εξαιρετικά άνετη καμπίνα της νέας Σειράς 5 υποστηρίζεται στην τελευταία σχεδίαση των ανάρτησης "Hydro Silent-Block". Ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων έχει επανασχεδιαστεί καθώς οι ταχύτητες επιλέγονται εύκολα με χρήση σχεδιασμού καλωδίου Bowden. Το αποτέλεσμα είναι έως και 40% μείωση του θορύβου και των κραδασμών της καμπίνας. Η νέα ανάρτηση στον μπροστινό άξονα εξασφαλίζει μεγαλύτερη άνεση οδήγησης, ασφάλεια και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες εδάφους. Ταυτόχρονα, το νέο πακέτο φώτων εγγυάται τη βέλτιστη όραση σε συνθήκες κακής ορατότητας. Ό, τι και αν χρειάζεστε για ένα εύχρηστο τρακτέρ , η DEUTZ-FAHR μπορεί να τα ικανοποιήσει με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ένα ευρύ φάσμα επιλογών διαμόρφωσης και ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεσης. Στη DEUTZ-FAHR θα βρείτε τη μεγαλύτερη επιλογή μοντέλων τρακτέρ.
Υψηλή απόδοση, αξιοπιστία και φιλικότητα προς το περιβάλλον - οι νέοι και συμπαγείς τετρακύλινδροι κινητήρες Deutz 3.6 Επιπέδου 4 (Tier4 Final) με απόδοση 110–126 ίππους προσφέρουν κατά μέσο όρο 5% περισσότερη ισχύ και ροπή από την προηγούμενη γενιά. Ταυτόχρονα, η κατανάλωση καυσίμου είναι εξαιρετικά χαμηλή. Η μέγιστη διαθέσιμη ροπή είναι 1.600 σ.α.λ. με εφεδρική ροπή 32%. Η ισχύς παραμένει στο υψηλότερο επίπεδο για ένα ευρύ φάσμα στροφών από 1.800 έως 2.200 σ.α.λ. Η τεχνολογία αιχμής του κινητήρα όπως ο καταλύτης οξειδωτικού ντίζελ (DOC) και το σύστημα επιλεκτικής μείωσης καταλύτη (SCR) διασφαλίζουν ένα άψογο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Η απόδοση του κινητήρα υποστηρίζεται από το φίλτρο αέρα PowerCore και το σύστημα ψύξης με τον ιξώδη ανεμιστήρα (προαιρετικό). Το σύστημα ψύξης μπορεί να προσεγγιστεί σχεδόν αμέσως. Δύο πτυσσόμενες οθόνες σκόνης διευκολύνουν τον καθαρισμό και τη συντήρηση.
περισσότεραΌσον αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων, η νέα σειρά 5G δείχνει πόσο προσαρμόσιμο μπορεί να είναι ένα τρακτέρ. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ τεσσάρων ή πέντε ταχυτήτων, μηχανικό ή ηλεκτρο-υδραυλικό αντίστροφο άξονα και έως και τέσσερις σειρές μετάδοσης (αργή, γρήγορη, ερπυσμός και σούπερ ερπυσμός) με δύο ή τρεις ταχύτητες Powershift και τουλάχιστον οκτώ έως μέγιστο εξήντα προς τα εμπρός και όπισθεν. Φυσικά, για όλα τα μοντέλα με εκδόσεις πέντε ταχυτήτων, η υψηλότερη απόδοση επιτυγχάνεται στα 40 χλμ / ώρα Eco με μειωμένη ταχύτητα κινητήρα. Χάρη στη σχεδίαση Powershift, η ταχύτητα του κινητήρα μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί με φορτίο απλά πατώντας ένα κουμπί στο μοχλό αλλαγής ταχυτήτων χωρίς να ενεργοποιήσετε τον συμπλέκτη. Το Powershuttle (προαιρετικό) είναι εξοπλισμένο με δύο υγρούς συμπλέκτες μεγάλης διάρκειας. Αυτό καθιστά δυνατή την αλλαγή κατεύθυνσης σε ταχύτητες έως 13 χλμ / ώρα ακόμη και με φορτίο. Ένα άλλο σύστημα που συνδέεται με το Powershuttle είναι η βολική λειτουργία Stop & Go για διακοπή και μετακίνηση χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη.
περισσότεραPTO Όταν οδηγείτε στο χωράφι, ξέρετε ότι θα ολοκληρώσετε τη δουλειά. Ανεξάρτητα από τα εμπόδια που μπορείτε να βρείτε. Είστε στο σπίτι όταν βρίσκεστε στο χωράφι. Σε αυτό το σημείο παρέχετε την κορυφαία σας απόδοση. Όπως και η νέα σειρά 5. Όσον αφορά το PTO, η νέα Σειρά 5 προσφέρει πολύ περισσότερα από τα μέσα τρακτέρ. Στο πίσω μέρος, υπάρχουν έως και τέσσερις ταχύτητες PTO: 540/540 ECO και 1000/1000 ECO. Το μπροστινό PTO λειτουργεί στις 1.000 σ.α.λ. Η ηλεκτροϋδραυλική εμπλοκή με αυτόματη λειτουργία ανάλογα με τη θέση οπίσθιας ανύψωσης περιλαμβάνεται στάνταρ. Εντυπωσιακή δυνατότητα οπισθιας ανύψωσης 5.400 κιλά. Ο εμπρόσθιος σύνδεσμος μπορεί να σηκώσει 2.100 κιλά. Προαιρετικά, ο πίσω ανελκυστήρας διατίθεται με μηχανικό ή ηλεκτρονικό έλεγχο. Τα εξωτερικά PTO και τα πίσω ανυψωτικά χειριστήρια εξασφαλίζουν απλή τοποθέτηση εξοπλισμού και λειτουργία εξωτερικού εξοπλισμού. ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Τα σημεία προσάρτησης δείχνουν επίσης πόσο καλά ένα βοηθητικό τρακτέρ θα ταιριάζει στο αγρόκτημά σας. Με τη νέα σειρά 5, μπορείτε να έχετε σχεδόν οποιονδήποτε συνδυασμό εξοπλισμού υπό ακριβή έλεγχο. Διατίθενται 3 υδραυλικά συστήματα - 55 λ / λεπτό, 60λ / λεπτό ECO, 90 λ / λεπτό. Διπλές ανοικτές κεντρικές υδραυλικές αντλίες χωρητικότητας έως 90 λ / λεπτό και οι νέες υδραυλικές βαλβίδες υψηλής ροής προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση - αλλά μόνο όταν χρειάζεται, φυσικά. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν έως τέσσερις βαλβίδες ελέγχου - τρεις μηχανικές και μία ηλεκτρική. Εδώ υπάρχει ρυθμός ροής έως και 80 λ / λεπτό, καθώς και ένα ευρύ φάσμα τρόπων λειτουργίας, όπως η θέση πλωτήρα, η συνεχής ροή και η λειτουργία kick-out. Οι πίσω βαλβίδες ανύψωσης και βοηθητικού ελέγχου μπορούν να λειτουργούν ανεξάρτητα η μία από την άλλη.
περισσότεραΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΑΝΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ . Όποιος κάθεται μέσα στη νέα Σειρά 5 θα παρατηρήσει αμέσως ότι η νέα καμπίνα είναι η ενσάρκωση της άνεσης και της ηρεμίας. Ο σχεδιασμός είναι παρόμοιος με αυτόν ενός άνετου αυτοκινήτου. Ομαλές καμπύλες, φωτεινή, φιλική ατμόσφαιρα, χειριστήρια με εύκολη πρόσβαση και καθαρή ορατότητα από όλες τις πλευρές προωθούν τη γρήγορη και αποτελεσματική εργασία. Η διαφορά σε ένα αυτοκίνητο είναι ότι όταν ξεκινάτε τον κινητήρα, αισθάνεστε καθαρή ισχύ και τίποτα άλλο. Ο θόρυβος και οι δονήσεις παραμένουν έξω. Η καμπίνα υποστηρίζεται με την τελευταία σχεδίαση των ανάρτησης "Hydro Σιωπηλού-Μπλόκ" που απορροφά έως και 40% περισσότερους κραδασμούς από τις προηγούμενες εκδόσεις. Τη νύχτα ή όταν η ορατότητα είναι χαμηλή λόγω δυσμενών συνθηκών, το πακέτο φώτων με οκτώ φώτα εργασίας (έξι στην οροφή και δύο στις πλαϊνές θέσεις) συν δύο προβολείς εργασίας και δύο φώτα LED στο καπό εγγυόνται τέλειο φωτισμό ολόκληρης της περιοχής εργασίας . Διατίθενται τρία σχέδια οροφής: μια τυπική οροφή με χαρακτηριστικά ασφαλείας FOPS, μια γυάλινη οροφή χωρίς FOPS και μια οροφή από πολυανθρακικό ανοιχτής προβολής με χαρακτηριστικά ασφαλείας FOPS για βέλτιστη ορατότητα προς τα πάνω για τις λειτουργίες του εμπρόσθιου φορτωτή. Όποια και αν είναι η εργασία με τρακτέρ, η μοντέρνα και κομψή καμπίνα δίνει κίνητρα στους οδηγούς να απολαμβάνουν τον καθημερινό τους χώρο εργασίας. Μέρα με τη μέρα. Η ΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η DEUTZ-FAHR ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΕΝΟΣ ΚΟΥΜΠΙΟΥ. Για τη DEUTZ-FAHR, η άνεση εργασίας σημαίνει ότι το τρακτέρ προσαρμόζεται στον οδηγό και όχι το αντίστροφο. Η καμπίνα έχει αναθεωρηθεί με σκοπό να κάνει τη λειτουργία γρήγορη, απλή και εύχρηστη για κάθε είδους εργασία. Όπως είναι συνηθισμένο με τη DEUTZ-FAHR, όλα τα στοιχεία ελέγχου είναι σαφώς χρωματικά κωδικοποιημένα και λογικά τοποθετημένα ανάλογα με τη συχνότητα χρήσης τους. Το φωτισμένο InfoCentre στη βάση οδήγησης παρέχει στον οδηγό όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση λειτουργίας του τρακτέρ - λογικά και με σαφήνεια. Ο επανασχεδιασμένος μοχλός αλλαγής ταχυτήτων επιτρέπει τώρα τη βολική αλλαγή ταχυτήτων με το πάτημα ενός κουμπιού χρησιμοποιώντας καλώδια Bowden. Σε μια άλλη νέα εξέλιξη, τα βοηθητικά χειριστήρια βαλβίδων λειτουργούν στη δεξιά κονσόλα. Αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα ευρύ φάσμα μεθόδων λειτουργίας και λειτουργιών κλειδώματος, οι οποίες μπορούν να επιλεγούν με ακρίβεια, βολικά και αξιόπιστα. Επιπλέον, είναι πλέον δυνατή η αποθήκευση δύο ταχυτήτων του κινητήρα. Κατά τη διάρκεια της συνήθους εργασίας, η πιο αποτελεσματική γκάμα εργασίας ή οδήγησης μπορεί να ενεργοποιηθεί με το πάτημα ενός κουμπιού.
περισσότεραName: | |
---|---|
Κινητήρας | |
Τύπος | |
Κύλινδροι/Χωρητικότητα | |
Ψεκασμός | |
Μέγιστη Ισχύς | |
Μέγιστη Ροπή | |
Καύσιμο | |
Μετάδοση & Άξονες | |
Μετάδοση | |
Σύστημα Ρεβέρσας | |
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω) | |
Μέγιστη Ταχύτητα | |
Υδραυλικό Σύστημα | |
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg) | |
Παροχή Αντλίας (lt/min) | |
Βαλβίδες-Θυρίδες | |
PTO | |
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα) | |
PTO Ταχύτητα (rpm) | |
Έλεγχος Εμπλοκής PTO |