openfield photo
5 SERIES  (New) εικόνα

5 SERIES (New)

Εξωχώραφα
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

126Hp / 94Kw

Μέγιστη Ροπή

517 NM

Κύλινδροι

4

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ.

Η πιο ευέλικτη στην κατηγορία της.

Χάρη στο πακέτο μοναδικών χαρακτηριστικών της, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτροϋδραυλικού ελέγχου για 4WD, αναστολέας διαφορικού, PTO 4 ταχυτήτων, υδραυλικό σύστημα ροής 90 λ/λεπτό με έως και 8 πίσω εξόδους, μετάδοση HML με Automatic Powershift (APS), underdrive και έρπουσα και μεγάλος συνδυασμός ελαστικών με σταθερές ή ρυθμιζόμενες ζάντες, η Σειρά 5 λειτουργεί τέλεια παντού. Με λίγα λόγια, το ιδανικό τρακτέρ για κάθε φάρμα.

Κινητήρας
car-engine icon
Σχεδιασμένο για να καλύψει τις ανάγκες της γεωργίας.

Η νέα Σειρά 5 είναι εξοπλισμένη με κινητήρες FARMotion 35 ή FARMotion 45, με 3 ή 4 κυλίνδρους, για να μεγεθύνουν την ικανότητα ελιγμών και την πρόσφυση αντίστοιχα. Αυτοί οι κινητήρες συμμορφώνονται με τα πρότυπα εκπομπών Stage V και επιδεικνύουν εξαιρετικά συμπαγές μέγεθος που εξασφαλίζει κεκλιμένο προφίλ καπό, εξαιρετική εξωτερική ορατότητα από το κάθισμα του οδηγού και υψηλή γωνία διεύθυνσης. Η κατανάλωση καυσίμου και το επίπεδο θορύβου βελτιστοποιούνται, χάρη στο ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού καυσίμου Common Rail, που μπορεί να λειτουργεί στα 2000 bar για καλύτερη καύση, μειωμένες εκπομπές ρύπων και γρήγορη απόκριση σε ξαφνικές συνθήκες φορτίου. Ο αρθρωτός σχεδιασμός των κυλίνδρων και οι υδραυλικά ρυθμισμένες βαλβίδες διαθέτουν αυξημένη αξιοπιστία και απλοποιημένη συντήρηση. Μια ειδική μονάδα ECU επιτρέπει την εκ των προτέρων επιλογή δύο στροφών κινητήρα, τη ρύθμιση και την ανάκληση ή τη διατήρηση σταθερών στροφών ακόμη και όταν αλλάζει το φορτίο. Σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα, η καμπύλη και αύξηση ροπής έχουν βελτιωθεί, με καλύτερη απόκριση στις διακυμάνσεις του φορτίου και καλύτερη απόδοση σε χαμηλές στροφές κινητήρα. Το μοντέλο 5125 έχει μέγιστη ισχύ 126 HP στις 2000 σ.α.λ., στις στροφές κινητήρα για ECO PTO (1600 σ.α.λ.) έχει ροπή 517 Nm και ισχύ 115 HP, αγγίζοντας το 91% της μέγιστης ισχύος.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
Υψηλή απόδοση και μέγιστη προσαρμοστικότητα.

Για να αναπτυχθεί σωστά η αρθρωτή φιλοσοφία και να βρεθεί η καταλληλότερη λύση για όλες τις ανάγκες, οι εκδόσεις μετάδοσης της νέας σειράς DEUTZ-FAHR 5 βασίζονται σε ένα μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων και πολλές άλλες επιλογές. Η πρώτη από αυτές είναι ένα μηχανικό Reverse Shuttle ή υδραυλικό PowerShuttle, με το σύστημα Stop&Go που επιτρέπει τον έλεγχο του κινούμενου τρακτέρ μόνο με τα πεντάλ του φρένου. Αυτή η χρήσιμη λειτουργία αυξάνει την ικανότητα ελιγμών του τρακτέρ, ειδικά όταν εργάζεστε με τον φορτωτή εμπρός. Η δεύτερη επιλογή αφορά τις σειρές underdrive και έρπουσα, διπλασιάζοντας τις ταχύτητες εμπρός και όπισθεν, επιτρέποντας ελάχιστη ταχύτητα κίνησης 300 m/h. Ένα άλλο σημαντικό βήμα είναι η λειτουργία Powershift (2 ή 3 ταχυτήτων), τώρα διαθέσιμη και στη λειτουργία Automatic Powershift (APS) για την έκδοση μετάδοσης HML. Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό -κατ' απαίτηση- είναι η πλήρως αδιάβροχη στεγανοποίηση, πολύ χρήσιμη για εργασίες σε ορυζώνες. Σε κάθε περίπτωση, η ηλεκτροϋδραυλική εμπλοκή 4WD και τον αναστολέα 100% τόσο για τα εμπρός όσο και για τα πίσω διαφορικά παρέχονται σε όλα τα μοντέλα της γκάμας.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
PTO - Μια ολοκληρωμένη γκάμα για οποιαδήποτε ανάγκη. Υδραυλικά - Αποτελεσματικότητα και υψηλή απόδοση.

Το PTO διαχειρίζεται μια ανεξάρτητη μονάδα υγρού συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων που ελέγχεται ηλεκτροϋδραυλικά, για ομαλές και ακριβείς λειτουργίες εμπλοκής και αποδέσμευσης, απλά με το πάτημα ενός κουμπιού. Ένα εξωτερικό χειριστήριο PTO είναι επίσης διαθέσιμο στο πίσω μέρος. Η λειτουργία των εργαλείων που απαιτούν PTO εκτελείται άψογα σε κάθε λειτουργία, χάρη στις ταχύτητες που διατίθενται σε πολλούς διαφορετικούς συνδυασμούς (540 / 540-540E / 540-540E-1.000-1.000E), όλα με αφαιρούμενο άξονα. Το PTO ταχύτητας εδάφους έρχεται με ανεξάρτητο άξονα, καθώς και μπροστινό PTO 1000 σ.α.λ. Η λειτουργία «PTO AUTO» διαχειρίζεται αυτόματα το PTO, ανάλογα με την ηλεκτρονική θέση της ανύψωσης πίσω. Για να ικανοποιήσει κάθε λειτουργική ανάγκη, η νέα σειρά DEUTZ-FAHR 5 προσφέρεται με 2 διαμορφώσεις υδραυλικού συστήματος, διαθέσιμη με μονή ή διπλή αντλία χωρητικότητας 55 ή 90 λ/λεπτό και με 4 έως 6 πίσω εξόδους, μηχανικά ελεγχόμενες, με ρυθμιστή ροής και ελεύθερη επιστροφή λαδιού. Κατόπιν παραγγελίας, μπορεί να προστεθεί ένας διανομέας ενεργοποίησης/απενεργοποίησης 2 κατευθύνσεων, που ελέγχεται ηλεκτροϋδραυλικά μέσω ενός διακόπτη μοχλού στο κάθισμα του οδηγού, για να φτάσει σε δυνατότητα 8 κατευθύνσεων πίσω. Όλοι οι μηχανικοί διανομείς είναι εξοπλισμένοι με την εντολή «συγκράτηση» (δηλαδή να επιτρέπεται συνεχής ροή λαδιού) μέσω μιας μηχανικής ασφάλισης του μοχλού ελέγχου. Η ανύψωση πίσω DEUTZ-FAHR είναι ευρέως αναγνωρισμένη για τη διασφάλιση του βέλτιστου ελέγχου ακριβείας και αποτελεσματικότητας στην κατηγορία. Η νέα σειρά 5 έρχεται με μηχανική ανύψωση ως στάνταρ, αλλά μπορεί επίσης να εξοπλιστεί κατόπιν παραγγελίας με πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενη έκδοση. Η ηλεκτρονική μονάδα επιτρέπει μερικές άνετες επιπλέον λειτουργίες, όπως περιορισμό μέγιστου ύψους, πτώση χαμηλής ταχύτητας, σύστημα απορρόφησης κραδασμών και αυτόματο PTO. Η οπίσθια ανύψωση μπορεί να φτάσει σε μέγιστη χωρητικότητα άνω των 5400 kg. Η σύνδεση 3 σημείων ανήκει στην κατηγορία II. Επιπλέον, μπορεί επίσης να εγκατασταθεί εργοστασιακή ανύψωση μπροστά μονής δράσης χωρητικότητας 2100 kg.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
TopVision - μια πολυτελής καμπίνα 4 κολόνων.

Η εξωτερική ορατότητα από το κάθισμα του οδηγού είναι εξαιρετική τόσο στο φως της ημέρας όσο και στο σκοτάδι, χάρη σε ένα σύνολο από 12 φώτα εργασίας LED (6 εμπρός + 6 πίσω), τοποθετημένα στην οροφή και το κεκλιμένο προφίλ του μονοκόμματος καπό. Η νέα καμπίνα TopVision εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα άνεσης, με την εγγύηση της εισαγωγής καινοτόμων Hydro Silent-Blocks, ικανών να μειώσουν το επίπεδο κραδασμών έως και 40% (σε σύγκριση με τα παραδοσιακά Silent-Blocks). Η ανακλινόμενη και τηλεσκοπική κολώνα τιμονιού, σε συνδυασμό με ένα κάθισμα με ανάρτηση με πολλές προσαρμοζόμενες ρυθμίσεις, επιτρέπει σε κάθε χειριστή να βρει την τέλεια θέση οδήγησης. Το χαμηλό επίπεδο θορύβου, η υψηλή ποιότητα υλικών και η πλήρως εργονομική διάταξη προσδίδουν σε αυτή την καμπίνα την απόλυτη άνεση. Η καμπίνα μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με βραχίονα για υποστήριξη εξωτερικής οθόνης ή πρόσθετων συσκευών, κάθισμα συνεπιβάτη, ραδιόφωνο DAB, πολλές ηλεκτρικές πρίζες και θήκες για smartphone και ποτήρια.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO

Φυλλάδιο Προϊόντος