openfield photo
C9000 Series εικόνα

C9000 Series

combine
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

381 Hp / 284.1 Kw

Κυβισμός

7700 κ.εκ.

Χωρητικότητα Δεξαμενής

10500 LT

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

Χρησιμοποιώντας την πολυετή εμπειρία της DEUTZ-FAHR στη συγκομιδή και τη συνεχιζόμενη δέσμευσή της για ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, διαδικασιών και μηχανημάτων, η σειρά C9000 αποτελείται από τέσσερα μοντέλα: C9205 TS, C9205 TS B, C9206 TS και C9206 TS B. Αυτά τα μηχανήματα συνδυάζουν εξαιρετική παραγωγικότητα με εντυπωσιακή ευελιξία (για εφαρμογές σε μεγάλη έκταση), κομψό σχεδιασμό και απίστευτη λειτουργικότητα, για απαράμιλλη απόδοση συγκομιδής με όλους τους τύπους καλλιέργειας. Με ισχυρούς κινητήρες, εξαιρετική κατανάλωση καυσίμου και ασυναγώνιστα χαμηλό κόστος λειτουργίας και απλή συντήρηση, η σειρά C9000 είναι πραγματικά αξιοσημείωτη.

Μαχαίρι κοπής
car-engine icon

Οι μπάρες κοπής υψηλής απόδοσης (σε σταθερά πλάτη από 4,80 έως 9,00 μ, και με μεταβλητό πλάτος από 5 έως 9 μ) έχουν μονολιθική δομή για ανώτερη κατανομή βάρους και σταθερότητα, μεγιστοποιώντας την ανθεκτικότητα και την απόδοση ανεξάρτητα από το πλάτος κοπής. Το τρυπάνι τροφοδοσίας μεγάλης διαμέτρου με ευρείες σπείρες και ελικοειδώς κατανεμημένες ταινίες τρυπανιού εξασφαλίζει συνεχή μεταφορά τροφοδοσίας και προϊόντος. Σύστημα κοπής Schumacher Easy Cut II: Το σύστημα παράλληλης κοπής υψηλής απόδοσης Schumacher Easy Cut II αποτελείται από λεπίδα με ξεχωριστά βιδωτά τμήματα. Οι λεπίδες κοπής είναι διατεταγμένες σε εναλλακτική διάταξη για καθαρή, αθόρυβη λειτουργία και ελαχιστοποιημένη φθορά. Εάν είναι απαραίτητο, διατίθενται επίσης κύλινδροι οδηγού λεπίδας, οι οποίοι διατηρούν τη λεπίδα πιεσμένη στη βέλτιστη θέση κοπής και μειώνει σημαντικά τη δόνηση και τη φθορά της λεπίδας. Τα διπλά πτερύγια λεπίδας (με βιδωτά άνω και κάτω τμήματα) είναι εξαιρετικά ανθεκτικά και σε μικρή απόσταση ώστε να αποτρέπεται ο κίνδυνος διέλευσης ξένων αντικειμένων και ζημιάς των λεπίδων. Το πλανητικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική λύση που επιτρέπει πολύ υψηλούς ρυθμούς κοπής (1.220 κοπές / λεπτό) και διατηρεί μια τέλεια ευθυγράμμιση λεπίδας για ανώτερη μηχανική απόδοση, βελτιστοποιημένη μετάδοση ισχύος και χαμηλό κόστος συντήρησης. Αυτόματος έλεγχος: Ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της μπάρας κοπής, το οποίο διατηρεί την μπάρα κοπής ομοιόμορφα ευθυγραμμισμένη σε όλες τις συνθήκες εδάφους και καλλιέργειας. Το σύστημα Αυτόματου Ελέγχου χρησιμοποιεί αισθητήρες μεγάλων μεταλλικών ταινιών για να ακολουθεί αυτόματα το έδαφος και να διατηρεί τις ρυθμίσεις που έκανε ο χειριστής. Οι ρυθμίσεις χειριστή για αυτόματη ρύθμιση πλευρικής μπάρας κοπής, ύψος κοπής και πίεση εδάφους διαχειρίζονται και διατηρούνται από την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου της θεριζοαλωνιστικής μηχανής, μεγιστοποιώντας την άνεση και την απόδοση και μειώνοντας τους χρόνους εργασίας. Το σύστημα επίσης μειώνει αυτόματα την ταλάντωση της μπάρας κοπής κατά τη μεταφορά για την προστασία των μηχανικών εξαρτημάτων της θεριστικής μηχανής. Αναλογικός μηχανισμός συλλογής: Ο αναλογικός μηχανισμός συλλογής είναι εξοπλισμένος με έξι μπάρες, καθεμία από τις οποίες φέρει ένα σετ εξαιρετικά ανθεκτικών και εύκαμπτων πλαστικών δοντιών, τα οποία μπορούν εύκολα να αντικατασταθούν και να ρυθμιστούν με ρυθμιζόμενη γωνία. Ο μηχανισμός συλλογής είναι τοποθετημένος σε βραχίονες που γλιστρούν στους οδηγούς Teflon (για γρήγορη, ακριβή υδραυλική ρύθμιση της κλίσης των δοντιών), και είναι ρυθμιζόμενη σε οριζόντια ή κατακόρυφη θέση σε σχέση με την καμπίνα, για την ιδανική κάλυψη διαφορετικών συνθηκών συγκομιδής. Ο μηχανισμός συλλογής μπορεί να συγχρονιστεί με την ταχύτητα γείωσης. Μόλις ο οδηγός αρχικά ορίσει τόσο τις ταχύτητες γείωσης όσο και τους τροχούς παραλαβής, όταν η ταχύτητα γείωσης της θεριστικής μηχανής συνδυάζεται στη συνέχεια ή μειώνεται, η ταχύτητα του τροχού συλλογής προσαρμόζεται αυτόματα για να διατηρηθεί η ίδια αναλογία μεταξύ των δύο παραμέτρων. Ειδικά σετ εργαλείων: Δύο ειδικά σετ εργαλείων για εγκατάσταση στις μπάρες κοπής είναι διαθέσιμα για τη συγκομιδή ηλιόσπορου και κραμβέλαιου. Το σετ εργαλείων ηλιόσπορου αποτελείται από ειδικές επεκτάσεις που χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα μαζί με έναν ομαλό κύλινδρο (εγκατεστημένο μπροστά από το τρυπάνι τροφοδοσίας) και έναν οδοντωτό κύλινδρο (τοποθετημένο κάτω από τη μπάρα κοπής αντί για τον κύλινδρο συλλογής, ο οποίος αφαιρείται) για τη συγκομιδή αποτελεσματικά και γρήγορα. Το σετ εργαλείων για κραμβέλαιο διαφέρει από το σετ εργαλείων ηλιόσπορου καθώς περιλαμβάνει επίσης επέκταση για την επιφάνεια και κάθετη λεπίδα κοπής στη δεξιά πλευρά του υδραυλικού κιβωτίου ταχυτήτων (ή μια λεπίδα στην αριστερή πλευρά, προαιρετικά).

περισσότερα
Λαιμός τροφοδοσίας
car-engine icon

Το κανάλι τροφοδοσίας έχει εναλλασσόμενες μπάρες ράσπας στερεωμένες σε τρεις αλυσίδες. Οι άξονες μεταφοράς είναι εφοδιασμένοι με οδοντωτούς οδηγούς για την αποφυγή ολίσθησης μεταξύ των αλυσίδων, για να διασφαλιστεί η συνεχής τροφοδοσία του μηχανήματος και η αποφυγή υπερφόρτωσης. Το κανάλι τροφοδοσίας διαθέτει μεγάλο άνοιγμα που διευκολύνει την πρόσβαση στο εσωτερικό του ίδιου του καναλιού για συντήρηση. Πρόσθετο σύστημα τροφοδοσίας: Το κανάλι τροφοδοσίας της νέας σειράς C9000 εφαρμόζει το καινοτόμο σύστημα «Πρόσθετης Τροφοδοσίας»: αυτό το κανάλι είναι μεγαλύτερο από τα τυπικά κανάλια για να επιτρέπει τη χρήση μεγάλων ράβδων κοπής. Ο κύλινδρος τροφοδοσίας τροφοδοτεί το μηχάνημα συνεχώς και ομοιόμορφα, αυξάνοντας σημαντικά την παραγωγικότητα και μειώνοντας δραστικά τη ζήτηση ισχύος και την κατανάλωση καυσίμου. Και καθώς λειτουργεί συνεχώς, το σύστημα αποτρέπει τον κίνδυνο υπερφόρτωσης του καναλιού τροφοδοσίας και του συστήματος αλωνίσματος, μειώνοντας σημαντικά τη συντήρηση. Αντιστροφή καναλιού υδραυλικού τροφοδότη: Το υδραυλικό σύστημα αναστροφής παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο, καθώς επιτρέπει την κατεύθυνση του καναλιού τροφοδοσίας και η μπάρα μπορεί να αντιστραφεί για να αποφευχθεί ο κίνδυνος υπερφόρτωσης του συστήματος τροφοδοσίας. Ρύθμιση γωνίας κοπής: Στην τυπική διαμόρφωση, η γωνία κοπής στα μοντέλα της σειράς C9000 ρυθμίζεται με μηχανικές κατευθυντήριες μπάρες και στις δύο πλευρές. Εάν είναι απαραίτητο, διατίθεται προαιρετικά ένα ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα γωνίας κοπής, το οποίο βελτιστοποιεί τη θέση της μπάρας κοπής σε σχέση με τις συνθήκες εδάφους για να αυξήσει σημαντικά την απόδοση της συγκομιδής.

περισσότερα
Σύστημα αλωνισμού
car-engine icon

Η DEUTZ-FAHR έχει αναπτύξει ένα σύστημα αλωνίσματος τελευταίας τεχνολογίας για τη σειρά θεριζοαλωνιστικών μηχανών C9000. Πρόκειται για ένα ανθεκτικό, αξιόπιστο και άκρως παραγωγικό σύστημα αλωνίσματος που χειρίζεται την καλλιέργεια προσεκτικά κατά τη διάρκεια του διαχωρισμού των κόκκων, για να εξασφαλίσει εξαιρετικά επίπεδα ποιότητας καλλιέργειας. Το σύστημα επιτυγχάνει ήδη έναν υψηλό βαθμό διαχωρισμού κόκκου μεταξύ του τυμπάνου αλωνίσματος και του κοίλους για να μειώσει τον φόρτο εργασίας στους πατήτες άχυρου, να αυξήσει την παραγωγικότητα και να χειριστεί το άχυρο πιο προσεκτικά. Maxi Crop: Η σειρά C9000 είναι εξοπλισμένη με το εξαιρετικό σύστημα "Maxi crop", το οποίο αυξάνει σημαντικά την ευελιξία του μηχανήματος και μεγιστοποιεί την απόδοση αλωνίσματος ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Το εκλεπτυσμένου μεγέθους τύμπανο αλωνίσματος (διάμετρος 600 χιλ., πλάτος 1,52 μ) έχει οκτώ μπάρες ράσπας (βιδωτές για εύκολη αντικατάσταση) για μια εξαιρετικά αποτελεσματική ενέργεια αλωνίσματος. Η σοδειά εισέρχεται στο τύμπανο οριζόντια για ομοιόμορφη τροφοδοσία χωρίς φραγμούς · ενώ το συγχρονισμένο άχυρο-χτυπητήρι που βρίσκεται πίσω από το τύμπανο αλωνίσματος έχει ένα πρόσθετο πλέγμα για ακόμη μεγαλύτερη περιοχή διαχωρισμού και πιο αποτελεσματική διάδοση της συγκομιδής στην επιφάνεια των πρεσών άχυρου. Το αποκλειστικό σύστημα Maxi Crop επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει πέντε διαφορετικές θέσεις για τον διαχωριστή Turbo (με δέκα οδοντωτές μπάρες ράσπας) ηλεκτρονικά από την καμπίνα, με εκτροπή τυμπάνου από 25 χιλ. (πιο κλειστή θέση για μέγιστη ενέργεια διαχωρισμού) έως 65 χιλ. (ελαχιστοποίηση ζημιάς στο άχυρο). Κοίλος πολλαπλών τμημάτων: Το κοίλος έχει επίσης δεκαπέντε μπάρες ράσπας διατεταγμένα με κλίση 121 μοιρών, για επιφανειακό αλώνισμα και αποτελεσματικότητα διαχωρισμού. Οι αποστάσεις εισόδου και εξόδου μεταξύ του κοίλους και του τυμπάνου αλωνίσματος στο μπροστινό και πίσω μέρος μπορούν να ρυθμιστούν ανεξάρτητα από ηλεκτρικούς ενεργοποιητές που ελέγχονται από το σύστημα ελέγχου Διοικητή. Το κοίλος πολλαπλών τμημάτων (διάμετρος σύρματος 4 χιλ.) έχει σχεδιαστεί ειδικά για να επιτρέπει την άμεση αναδιάρθρωση της θεριζοαλωνιστικής μηχανής όταν απαιτείται για διαφορετικές καλλιέργειες: τα τυπικά τμήματα απλώς αφαιρούνται από την πέτρινη προστατευτική κοιλότητα του κοίλους και αντικαθίστανται με συγκεκριμένα τμήματα για την συγκομιδή. Μηχανισμός μείωσης ταχύτητας τυμπάνου αλωνιστικής μηχανής: Το τύμπανο της αλωνιστικής μηχανής είναι εξοπλισμένο με μια αποτελεσματική μετάδοση μεταβλητής ταχύτητας που επιτρέπει τη ρύθμιση της ιδανικής ταχύτητας για κάθε καλλιέργεια: η ταχύτητα μπορεί να ρυθμιστεί και να διατηρηθεί ηλεκτρονικά εντός εύρους από 420 έως 1250 σ.α.λ., ενώ ένα αυτόματο σύστημα μετάδοσης μεταβλητής ταχύτητας προστατεύει τους ιμάντες και το τύμπανο αλωνίσματος κατά την υπερφόρτωση. Για ιδιαίτερα ευαίσθητες καλλιέργειες, μια επιπρόσθετη μονάδα μηχανισμού μείωσης ταχύτητας (εύκολα τοποθετημένη, χάρη στην ενισχυμένη διαμόρφωση του τυμπάνου αλωνισμού) είναι επίσης διαθέσιμη για τη μείωση του εύρους ταχύτητας λειτουργίας του τυμπάνου αλωνισμού σε χαμηλότερες ταχύτητες 210 - 625 σ.α.λ. Πρέσες άχυρου: Οι πρέσες άχυρου έχουν πολύ μεγάλη επιφάνεια και έχουν ιδιαίτερα μεγάλο μήκος για να διασφαλίσουν τον τέλειο διαχωρισμό των κόκκων από το άχυρο · ενώ το πρώτο σκαλί των πρεσών άχυρου είναι βαθύτερο από τα άλλα, για να επιβραδύνει τη ροή της συγκομιδής που βγαίνει από το αλώνισμα και να βελτιώσει περαιτέρω την αποτελεσματικότητα του πρώτου στάδιου του διαχωρισμού. Οι πρέσες άχυρου είναι τοποθετημένες σε ειδικά ερμητικά σφραγισμένες θέσεις, οι οποίες μειώνουν τον θόρυβο και την απώλεια ισχύος και αυξάνουν τη διάρκεια ζωής του άξονα και των ίδιων των πρεσών άχυρου. Και για ακόμη μεγαλύτερη απόδοση διαχωρισμού, οι πρέσες άχυρου μπορεί να είναι εφοδιασμένοι με συγκεκριμένες κορυφές, ενώ το δοχείο επιστροφής μπορεί να είναι ειδικά διαμορφωμένη έτσι ώστε η συγκομιδή να φτάνει στο δοχείο κόκκων σε στρωματοποιημένη μορφή.

περισσότερα
Καθαρισμός
car-engine icon

Η τουρμπίνα λειτουργεί σε συνδυασμό με το σύστημα διπλών βημάτων για τον καθαρισμό τεράστιων ποσοτήτων καλλιέργειας ενώ η σοδειά τροφοδοτείται πίσω στο δοχείο κόκκων για μέγιστη προστασία των κόκκων χωρίς να υπερφορτώνεται το σύστημα αλωνίσματος. Δοχείο κόκκων Το πολύ μακρύ δοχείο κόκκων κινείται με μια παλινδρομική κίνηση για να εξασφαλιστεί η τέλεια διαστρωμάτωση του λεπτού άχυρου και του άχυρου. Δεδομένου ότι αυτά τα δύο συστατικά είναι ελαφρύτερα από τον κόκκο, εκτοξεύονται αμέσως μετά την επαφή με τη ροή αέρα που παράγεται από τον τούρμπο - εξαεριστήρα, για αποτελεσματικότερο καθαρισμό του τελικού προϊόντος. Το δοχείο κόκκων αφαιρείται εύκολα από τη θεριστική μηχανή, ελαχιστοποιώντας τους χρόνους συντήρησης και απλοποιώντας τις λειτουργίες που απαιτούνται για την επαναρύθμιση του μηχανήματος για διαφορετική καλλιέργεια. Σίτες και σύστημα εξαερισμού: Οι σίτες λειτουργούν μηχανικά και ρυθμίζονται με μοχλούς και είναι εύκολα αφαιρούμενες και εξοπλισμένες με ψηλές διαχωριστικές λεπίδες. Διατίθεται προαιρετικά ένα σύστημα ρύθμισης ηλεκτρικού κοσκινίσματος από το Κέντρο Ελέγχου Διοικητή. Χρησιμοποιώντας διπλούς αισθητήρες και μπάρα ελέγχου που εκτείνεται σε όλο το μήκος της δεξαμενής αλωνισματος, το σύστημα ελέγχου κοσκινίσματος παρακολουθεί με ακρίβεια την παραγωγικότητα της θεριστικής μηχανής. Μια τουρμπίνα εφαπτόμενης ροής διαμέτρου 400 χιλ. με 44 πτερύγια εξασφαλίζει σταθερή ροή αέρα. Ο όγκος ροής αέρα ελέγχεται από εκτροπείς που προωθούν ή επιβραδύνουν την παροχή αέρα στις σίτες για ομοιόμορφη παροχή σε όλο το μήκος της δεξαμενής. DGR: Το σύστημα ανάκτησης αναδιανέμει ιδανικά υλικό που έχει ήδη υποβληθεί σε επεξεργασία στο δοχείο κόκκων: μια λύση που αποτρέπει την υπερφόρτωση του συστήματος αλωνίσματος και τον κίνδυνο θραύσης κόκκων ή αυξημένης απώλειας κόκκων αχύρου. Το DGR χρησιμοποιεί πρόσθετα τριβής (με εναλλάξιμους τύπους για διαφορετικές καλλιέργειες) για να ασκήσει ένα πρόσθετο αλώνισμα στον ανακτηθέντα κόκκο. Ο ρυθμός ανάκτησης παρακολουθείται συνεχώς και ένα σήμα συναγερμού προειδοποιεί για συνθήκες υπερφόρτωσης.

περισσότερα
Αμπάρι
car-engine icon

Δεξαμενή κόκκων Η δεξαμενή κόκκων των μηχανών της σειράς C9000 έχει χωρητικότητα 9.500 λίτρων και αδειάζεται με ένα σύστημα εκφόρτισης εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας, με ισχυρούς κινητήρες που μπορούν να αποφορτίζουν αποτελεσματικά τη δεξαμενή κατά την εργασία και χωρίς να σταματά το μηχάνημα, εξαλείφοντας την απώλεια χρόνου και την απώλεια παραγωγικότητας. Η στάθμη της δεξαμενής είναι παρατηρήσιμη μέσω ενός παραθύρου στην καμπίνα, ενώ η ποιότητα αλωνίσματος μπορεί να ελεγχθεί μέσω μιας εξωτερικής καταπακτής δειγματοληψίας κόκκων. Μια ενδεικτική λυχνία και ένα ηχητικό προειδοποιητικό σήμα που ενεργοποιούνται από δύο αισθητήρες στη δεξαμενή, ενημερώνουν τον οδηγό ότι το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο και ότι είναι απαραίτητο να ξεκινήσει η διαδικασία εκκένωσης. Σωλήνας εκκένωσης Ο σωλήνας εκκένωσης έχει χωρητικότητα 90 λ / δευτ, διασφαλίζοντας ότι η δεξαμενή εκκενώνεται εξαιρετικά γρήγορα. Η έξοδος εκροής ύψους 4,5 μέτρων σημαίνει ότι η δεξαμενή μπορεί να αδειάσει ακόμη και όταν κινείται και επιτρέπει τη μεταφορά του προϊόντος εύκολα σε μεγάλα ρυμουλκούμενα. Με μήκος 6 μέτρα και με εύρος κίνησης 110 μοιρών, ο σωλήνας εκκένωσης σημαίνει ότι η θεριστική μηχανή μπορεί να λειτουργήσει με ένα μεγάλο εύρος κοπής πλάτους και διασφαλίζει ότι ο χειριστής έχει καθαρή θέα στην έξοδο εκκένωσης ανά πάσα στιγμή. Το άνοιγμα και το κλείσμο του σωλήνα εκκένωσης ελέγχονται εύκολα από την καμπίνα μέσω του Κέντρου Ελέγχου Διοικητή .

περισσότερα
Καταστροφέας
car-engine icon

Κόφτης αχύρου Ο ενσωματωμένος κόφτης άχυρου είναι εφοδιασμένος με έναν ροτόρα με 48 λεπίδες κοπής διατεταγμένες σε τέσσερις σειρές: Αυτή η διαμόρφωση παράγει μια ροή αέρα που απλώνει το υλικό ομοιόμορφα σε ολόκληρη την επιφάνεια των μπαρών κοπής και μπορεί να ρυθμιστεί με χειροκίνητα ελεγχόμενους εκτροπείς (διαθέσιμο ηλεκτρικό σύστημα ρύθμισης ως επιλογή). Η θέση της αντίθετης λεπίδας είναι ρυθμιζόμενη για να επιτευχθεί ο απαιτούμενος βαθμός κοπής, ενώ το σύστημα μπορεί να ρυθμιστεί να αλωνίσει ακόμη και πολύ βαριές καλλιέργειες αλλάζοντας απλώς δύο τροχαλίες, χωρίς να απαιτούνται πρόσθετες ταχύτητες μείωσης. Διαστρωτήρας λεπτού άχυρου Όπως και ο κόφτης άχυρου, ο διαστρωτήρας λεπτού άχυρου έχει σχεδιαστεί για να διανέμει υλικό ακόμη και στις ευρύτερες μπάρες κοπής, για τέλεια ανάμιξη του τεμαχισμένου υλικού. Το δοχείο μεταφοράς (το οποίο μεταφέρει το προς επεξεργασία προϊόν) εξασφαλίζει ομοιόμορφη κατανομή λεπτού άχυρου, ενώ ένας μεταφορέας με μεταλλικούς αγωγούς κατευθύνει το λεπτό άχυρο στους ρότορες τεσσάρων λεπίδων. Η βελτιστοποιημένη διανομή εξασφαλίζεται από εκτροπείς που είναι ρυθμιζόμενοι για να καλύπτουν διαφορετικές συνθήκες λειτουργίας.

περισσότερα
Κινητήρας Υδραυλικά Μετάδοση
car-engine icon

Ο κινητήρας μιας θεριζοαλωνιστικής μηχανής πρέπει όχι μόνο να είναι αρκετά ισχυρός για να ανταποκρίνεται στις επιδόσεις και τις λειτουργικές προϋποθέσεις για το ίδιο το μηχάνημα, αλλά και να λειτουργεί συμπληρωματικό εξοπλισμό και προαιρετικά εργαλεία, όπως κόφτες άχυρου, κεφαλές κοπής καλαμποκιού, κόφτες κοτσανιών κ.λπ. Πρέπει επίσης να εξασφαλίσει ένα επαρκές απόθεμα ροπής για να εξασφαλίσει αξιόπιστη λειτουργία ακόμη και σε απαιτητικές συνθήκες χωρίς απώλεια στην ταχύτητα του αλωνίσματος. Τα νέα μοντέλα της σειράς C9000 επιτυγχάνουν ασύγκριτα επίπεδα απόδοσης με ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Ο κινητήρας 7,7 λίτρων Mercedes-Benz OM936 παράγει έως και 363 ίππους (395 ίππους με έξτρα ώθηση κινητήρα). Βάζοντας κάθε ουγγιά δύναμης σε λειτουργία: Η ισχύς αφαιρείται και από τα δύο άκρα του στροφαλοφόρου άξονα, επιτρέποντας τον διαχωρισμό των υδραυλικών και μηχανικών λειτουργιών και εξασφαλίζοντας ένα σύστημα άμεσης μετάδοσης χωρίς απώλειες ισχύος. Αυτό σημαίνει επίσης ότι χρησιμοποιούνται λιγότεροι ιμάντες κίνησης και ότι οι ίδιοι οι ιμάντες είναι πιο προσβάσιμοι, μειώνοντας το κόστος λειτουργίας για τη θεριζοαλωνιστική μηχανή. Χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις: Ένα σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων με βαλβίδα EGR και SCR διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τις προδιαγραφές ΕΕ Στάδιο 4 (Tier 4 Final) Τα συστήματα EGR και SCR (το τελευταίο χρησιμοποιεί πρόσθετο AdBlue®) μειώνουν τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου (NOx). Ένα νέο φίλτρο αυτοκαθαρισμού βελτιώνει περαιτέρω την ποιότητα του αέρα που τροφοδοτείται στον κινητήρα, για ανώτερη απόδοση ακόμη και σε πολύ ξηρές και συνθήκες με έντονη σκόνη. Κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων: Το τετρατάχυτο υδροστατικό κιβώτιο ταχυτήτων επιτρέπει στον οδηγό να διατηρήσει την ιδανική ταχύτητα για όλες τις συνθήκες συγκομιδής. Οι ιδανικά μοιρασμένες αναλογίες διασφαλίζουν ότι υπάρχει πάντα μεγάλη ροπή στο σπειροτόμο για την αντιμετώπιση ακόμη και των πιο κρίσιμων συνθηκών πρόσφυσης. Υδραυλικό σύστημα ανίχνευσης φορτίου: Τα μηχανήματα της σειράς C9000 είναι εξοπλισμένα με ένα εξαιρετικό υδραυλικό σύστημα που παρέχει την ιδανική ροή υδραυλικού λαδιού για την τροφοδοσία όλων των κύριων λειτουργιών ελέγχου, διασφαλίζοντας παράλληλα εξαιρετική ακρίβεια και ομαλότητα. Η αντλία είναι κατασκευασμένη για μέγιστη αντοχή και αξιοπιστία και έχει το κατάλληλο μέγεθος για να καλύψει οποιαδήποτε ζήτηση ισχύος. Το σύστημα ανίχνευσης φορτίου 135 cc βελτιστοποιεί την παροχή και την κατανάλωση ισχύος. Η υδραυλική αντλία ελέγχεται σε σχέση με το φορτίο, έτσι ώστε το λάδι να παραδίδεται στην ακριβή πίεση και στις ακριβείς ποσότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική ζήτηση.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon

Η "Καμπίνα Διοικητή V" προσφέρει ένα ευρύχωρο περιβάλλον εργασίας με εξαιρετική ορατότητα προσφέροντας καθαρή θέα σε ολόκληρη την μπάρα κοπής. Η πρόσβαση στην καμπίνα διευκολύνεται από μια περιστρεφόμενη σκάλα που διπλώνει στο ίδιο επίπεδο όταν κινείται το μηχάνημα. Τα αθερμικά παράθυρα, ένα σύστημα προστασίας από τον ήλιο και η ειδικά διαμορφωμένη οροφή καμπίνας δημιουργούν έναν άνετο χώρο εργασίας, ενώ οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, τηλεσκοπικοί διπλοί καμπύλοι πίσω καθρέφτες συμβάλλουν σημαντικά στην ασφάλεια της οδήγησης. Η εσωτερική επένδυση παίζει επίσης ρόλο στην εξαιρετική άνεση της καμπίνας. Τα νέα χρώματα έχουν καθοριστεί για τα χαλαρωτικά μαλακά υλικά αφής, ενώ η επένδυση με κομψό αλλά ανθεκτικό ύφασμα συμβάλλει επίσης στη δημιουργία μιας ατμόσφαιρας που μοιάζει με αυτοκίνητο. Άλλα χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την άνεση της καμπίνας περιλαμβάνουν το ευρύχωρο, αυτορυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού με αερόσακο με σχήμα που αγγαλιάζει το σώμα και μια αμφίδρομη ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού, για την πιο άνετη δυνατή οδήγηση και την ανεμπόδιστη θέα της μπάρας κοπής. Τέλος, η βάση του τιμονιού είναι ιδανικά σε μέγεθος και διακοσμημένο με αντιολισθητικό υλικό για να διατηρεί τον οδηγό σε απόλυτο έλεγχο σε όλες τις συνθήκες. Έλεγχος Διοικητή: Η μονάδα CCM (Συνδυαστική Διαχείριση Ελέγχου), που διαθέτει μια σύγχρονη οθόνη LED 7 "με φυσικό και αφής έλεγχο οθόνης , επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει, να διαχειρίζεται και να παρακολουθεί κάθε παράμετρο της θεριζοαλωνιστικής μηχανής. Αυτό δίνει στον χειριστή τον πλήρη έλεγχο της θεριζοαλωνιστικής μηχανής, είτε στο χωράφι, στο δρόμο είτε στο εργαστήριο. Η λειτουργία παρακολούθησης επιδόσεων διατηρεί αρχείο της χρήσης του μηχανήματος και της εργασίας που έχει γίνει. Η οθόνη συναγερμού και το σύστημα μνήμης, μαζί με τη δυνατότητα ανάκλησης προκαθορισμένων διαμορφώσεων εργασίας, μειώνουν περαιτέρω το χρόνο συντήρησης και ρύθμισης έτσι ώστε το C9000 να είναι πάντα παραγωγικό και έτοιμο να λειτουργήσει. Μοχλός Διοικητή: Όλες οι λειτουργίες του κιβωτίου ταχυτήτων, του μηχανισμού συλλογής και της μπάρας κοπής, καθώς και η θέση και η λειτουργία του τρυπανιού εκφόρτωσης κόκκων, ελέγχονται από το Μοχλό Διοικητή. Ο εργονομικός σχεδιασμός του Μοχλού Διοικητή προσφέρει στον χειριστή ακριβή, εύκολο έλεγχο της θεριζοαλωνιστικής μηχανής με απόλυτη ασφάλεια και υψηλού επιπέδου άνεση. Πακέτο ορατότητας: Για εξαιρετική ορατότητα τη νύχτα, το μηχάνημα είναι εξοπλισμένο με τέσσερις σταθερούς λαμπτήρες που φωτίζουν τη μπάρα κοπής μαζί με τέσσερις κατευθυντικούς προβολείς (δύο εκ των οποίων μπορούν να αντικατασταθούν με προαιρετικές μονάδες LED για να αυξήσουν περαιτέρω την περιοχή που φωτίζεται) και με δύο πίσω φώτα εργασίας, ένα προβολέα στη δεξαμενή κόκκων, ένα προβολέα στον σωλήνα εκκένωσης και δύο περιστρεφόμενα σήματα που δείχνουν πότε η δεξαμενή είναι πλήρης. Προαιρετικά, μπορεί να εγκατασταθούν δύο φώτα ξένου στην οροφή της καμπίνας για την αύξηση της φωτεινής περιοχής. Τα τυπικά φώτα μπορεί να συμπληρώνονται με το "Πακέτο ορατότητας", το οποίο προσθέτει τα ακόλουθα στοιχεία: δύο φώτα για το φωτισμό του πίσω μέρους της μπάρας, δύο φώτα εργασίας στη κουπαστή (συνιστάται για συγκομιδή καλαμποκιού), δύο πλευρικά φώτα εργασίας (συνιστάται για φωτισμό σειράς από στάχυα) και τέσσερις πλευρικές λυχνίες συντήρησης (δύο ανά πλευρά) που φωτίζουν ολόκληρη την περιοχή που υπόκεινται σε τακτική και μη προγραμματισμένη συντήρηση.

περισσότερα

Φυλλάδιο Προϊόντος