Η DEUTZ-FAHR παρουσιάζει τη νέα Σειρά 5 TB, η οποία αποτελεί εκ νέου σημείο αναφοράς στην κατηγορία της, αφενός με την υψηλότερη ευελιξία, σταθερότητα, απόδοση και ανυψωτική ικανότητα και αφετέρου με τη διατήρηση του ύψος του καπό και των φτερών σε χαμηλά επίπεδα, γεγονός που επιτρέπει στους εξειδικευμένους αγρότες να εργάζονται κάτω από το ύψος των καλλιεργούμενων καρπών.
Η νέα σειρά 5 TB δεν είναι μόνο εύκολη και διαισθητική στο χειρισμό, αλλά διαθέτει επίσης μοντέρνο και βελτιστοποιημένο σχεδιασμό. Ως εκ τούτου, η νέα σειρά 5 TB είναι ιδανική για εργασίες σε θερμοκήπια ή εξειδικευμένες καλλιέργειες, όπου το χαμηλό προφίλ του καπό και των φτερών την καθιστά ασυναγώνιστη. Ειδικά για τις εργασίες μέσα στους ελαιώνες, τους αμυγδαλεώνες, τους οπωρώνες εσπεριδοειδών και όλους τους υπόλοιπους οπωρώνες με μεγάλες αποστάσεις φύτευσης, όπου τα χαμηλά και προεξέχοντα κλαδιά μπορεί να αποτελέσουν εμπόδιο για άλλα τρακτέρ της αγοράς, η νέα Σειρά 5 TB αποτελεί την ιδανική λύση.
Η νέα σειρά 5 TB διαθέτει αυξημένη ισχύ, με τους νέους κινητήρες FARMotion 45 να αποδίδουν πλέον 106 έως 116 ίππους. Ωστόσο, το τρακτέρ ξεχωρίζει επίσης και για το υψηλό επίπεδο ασφάλειας, το οποίο παρέχεται από το χαμηλό κέντρο βάρους και την πέδηση στους τέσσερις τροχούς. Αυτά τα δύο χαρακτηριστικά καθιστούν τη Σειρά 5 TB ιδανική για εργασία ακόμη και σε ορεινές συνθήκες. Η νέα Σειρά 5 TB προσφέρει επίσης την μέγιστη αρθρωτή διάταξη όσον αφορά τη μετάδοση και το PTO, ώστε ο κάθε καλλιεργητής να μπορεί να την καταστήσει ιδανική για τις εργασίες του αγροκτήματός του. Η εξαιρετική στιβαρότητα και η υψηλή ανυψωτική ικανότητα των πίσω ανυψωτικών (έως 4.525 kg) σημαίνουν ότι η σειρά 5 TB μπορεί να διαχειριστεί εξοπλισμό που συνήθως χρησιμοποιείται μόνο από ελκυστήρες υψηλότερης κατηγορίας ισχύος.
Με την τελευταία έκδοση να πληροί τις προδιαγραφές Stage V, ο καινοτόμος 4κύλινδρος κινητήρας FARMotion 45 που τοποθετείται στη νέα Σειρά 5 TB είναι εξοπλισμένος με τεχνικές λύσεις που περιλαμβάνουν έναν συνεκτικό ανεμιστήρα (viscostatic), έναν υπερσυμπιεστή με intercooler (εναλλάκτης θερμότητας) και βαλβίδα διαφυγής (waste-gate), καθώς και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα Common Rail με εγχυτήρες επτά οπών, όλα για να εξασφαλίζουν υψηλή οικονομία καυσίμου με καμπύλες ροπής και ισχύος βελτιστοποιημένες για γεωργικές εργασίες. Στη σειρά 5 TB, ο 5105 TB έχει μέγιστη ισχύ 106 HP και μέγιστη ροπή 433 Nm στις μόλις 1.400 σαλ., ενώ ο 5115 TB αποδίδει την εντυπωσιακή ισχύ των 116 HP και 472 Nm ροπής στις ίδιες στροφές κινητήρα. Η συμμόρφωση με τους αυστηρότερους κανονισμούς για τη μείωση των εκπομπών ρύπων (Stage V) εξασφαλίζεται με τη χρήση εξωτερικού, ψυχόμενου EGR, καταλύτη DOC και ενός SCR με ενσωματωμένο DPF, τα οποία είναι επωφελή τόσο ως προς την κατανάλωση καυσίμου όσο και ως προς τις συνολικές διαστάσεις, αυξάνοντας την ευελιξία.
Τα μηχανήματα DEUTZ-FAHR 5105 και 5115 TB προσφέρουν μέγιστη δυνατότητα διαμόρφωσης όσον αφορά τη μετάδοση, η οποία βασίζεται σε ένα αρθρωτό κιβώτιο πέντε σχέσεων, δύο σειρών, με επιλογέα για κίνηση εμπρός και πίσω, και διατίθεται σε εκδόσεις 10+10 (εγκεκριμένη ταχύτητα 40 km/h), οι οποίες μπορούν να γίνουν 20+20 με την προσθήκη μιας μονάδας Hi-Lo (Powershift 2 βημάτων) ή μιας επιλογής supercreeper (έρπουσα), ή ακόμη και 40+40 με την προσθήκη και των δύο. Διατίθενται επίσης με υδραυλικό PowerShuttle που περιλαμβάνει στάνταρ το σύστημα Stop&Go, για την στάση και την επανεκκίνηση του τρακτέρ απλά πατώντας το πεντάλ του φρένου, όπως και το ComfortClutch, για να αλλάζετε ταχύτητες χωρίς χρήση του πεντάλ του συμπλέκτη.
Για μέγιστη ευχρηστία, το PTO διαθέτει στάνταρ διαμορφωμένη ηλεκτροϋδραυλική εμπλοκή. Επίσης, διατίθενται ως στάνταρ και οι δύο ταχύτητες 540 και 540ECO, ώστε να προσφέρεται η μέγιστη απόδοση λειτουργίας σε όλες τις εργασίες. Τα προγράμματα 1.000 rpm και 1.000ECO διατίθεται προαιρετικά, όπως και η λειτουργία Ground Speed, που προσφέρεται με ανεξάρτητο άξονα εξόδου. Μπροστά, μαζί με ένα στιβαρό μπροστινό ανυψωτικό, διατίθεται προαιρετικά ένα μπροστινό PTO 1.000 στροφών ανά λεπτό.
Η DEUTZ-FAHR σχεδίασε και κατασκεύασε τους στιβαρούς εμπρόσθιους άξονες για να ενισχύσει την ανθεκτικότητα, την ευελιξία και την ασφάλεια αυτών των ελκυστήρων. Ενσωματώνουν τεχνικές λύσεις, όπως υδραυλικά, για σίγουρη, αξιόπιστη πέδηση σε όλους τους τροχούς. Διατίθεται επίσης προαιρετικά ένα σύστημα SDD, το οποίο, όταν ενεργοποιείται, μειώνει στο μισό τον αριθμό των στροφών του τιμονιού από τέρμα σε τέρμα, αυξάνοντας την ευελιξία των νέων τρακτέρ της Σειράς 5 TB.
Το υδραυλικό σύστημα εξυπηρετεί τις μηχανικά ελεγχόμενες πίσω υδραυλικές βαλβίδες. Οι βασικές τέσσερις θέσεις που επιλέγονται υδραυλικά μπορούν να αναβαθμιστούν σε έξι, επίσης με σύστημα ταχείας ζεύξης push-pull κα δοχείο ανάκτησης λαδιού. Σε κάθε περίπτωση, το σύστημα διεύθυνσης τροφοδοτείται από ανεξάρτητη αντλία, ώστε να διασφαλίζεται η μέγιστη ασφάλεια και ο ομαλός χειρισμός ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες και με την ταυτόχρονη λειτουργία των διανομέων ή των ανυψωτήρων. Η μέγιστη ικανότητα του οπίσθιου ανυψωτήρα, ο οποίος διατίθεται επίσης με ταχυσύνδεσμο, είναι έως 4.525 Kg. Διατίθεται επίσης ένας προαιρετικός μπροστινός ανυψωτήρας ικανός να αντέξει το καθ’ όλα εντυπωσιακό βάρος των 2.100 Kg.
Η πλατφόρμα οδήγησης είναι τοποθετημένη σε ειδικές ελαστικές βάσεις (silent-block) που μειώνουν σημαντικά τους κραδασμούς και τους θορύβους οι οποίοι μεταδίδονται στο κάθισμα του οδηγού. Ταυτόχρονα με τη μελετημένη και ορθολογική διάταξη των χειριστηρίων, τα χαρακτηριστικά αυτά εξασφαλίζουν άνεση και παραγωγικότητα υψηλού επιπέδου, χάρη στα στάνταρ ηλεκτρονικά χειριστήρια για την ενεργοποίηση του PTO, το κλείδωμα του διαφορικού και τον χειροκίνητο έλεγχο του γκαζιού. Το στιβαρό roll-bar με τις δύο μπάρες διατίθεται σε δύο εκδόσεις, αμφότερες με δυνατότητα αναδίπλωσης του roll-bar, ώστε να διευκολύνεται η φύλαξη του τρακτέρ ακόμη και στις χαμηλότερες θέσεις.
Τα γεωργικά μηχανήματα των SAME & DEUTZ-FAHR κατασκευάζονται για να αποδίδουν αλλά και για να αντέχουν. Προσφέρουν την μέγιστη δυνατή ευελιξία με υψηλές παραγωγικές δυνατότητες που καλύπτουν στο έπακρο τις μεγάλες και μεσαίες γεωργικές εκμεταλλεύσεις.