openfield photo
7250 TTV WARRIOR εικόνα

7250 TTV WARRIOR

Εξωχώραφα
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

246Hp / 183.4Kw

Μέγιστη Ροπή

942 NM

Κύλινδροι

6

7250 TTV WARRIOR

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ. ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ. Το νέο 7250 TTV WARRIOR είναι ένα ειδικό μοντέλο περιορισμένης έκδοσης για τις πιο δύσκολες εργασίες στο χωράφι και στον δρόμο. Η αποστολή του είναι η μέγιστη παραγωγικότητα - με ένα λαμπερό μαύρο φινίρισμα που αντικατοπτρίζει λαμπρές τελικές γραμμές. Αυτό το οπτικά εντυπωσιακό τρακτέρ αποδίδει 246 ίππους (181 kW) και διαθέτει μια γκάμα εμπορικών σημάτων γερμανικών χαρακτηριστικών: Κορυφαία ποιότητα, μηχανική ακρίβεια και αξιοπιστία είναι όλα τυπικός εξοπλισμός. Όπως είναι η τεχνολογία αιχμής που μειώνει το κόστος ενώ προστατεύει το περιβάλλον. Η καινοτόμος και έξυπνη τεχνολογία τρακτέρ διασφαλίζει ότι το 7250 TTV WARRIOR κάνει τη σωστή δήλωση σχετικά με τον επαγγελματισμό σας - ενώ απολαμβάνετε την εξαιρετική άνεση της καμπίνας MaxiVision 2. Εύχρηστα χειριστήρια, συστήματα ακριβείας καλλιέργειας, καινοτόμες έννοιες συστημάτων άξονα και φρένων και σημεία προσάρτησης για τους βαρύτερους συνδυασμούς εξοπλισμού που ολοκληρώνουν ένα πραγματικά ειδικό πακέτο έκδοσης. Αυτό που το καθιστά ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ είναι το λαμπρό μαύρο φινίρισμα, τα γράμματα WARRIOR, το πακέτο φώτων LED WARRIOR, το άνετο κάθισμα WARRIOR, ο αυτόματος έλεγχος κλιματισμού, το πατάκι, το διπλό πίσω τζάμι και ο φωτισμός LED για εξωτερική χρήση. Ανεξάρτητα από το πόσο δύσκολη είναι η σεζόν, το 7250 TTV WARRIOR σάς επιτρέπει να γίνετε ακόμα πιο σκληροί.

Κινητήρας
car-engine icon
ΕΠΙΠΕΔΟΥ V ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η νέα σειρά 7 είναι εξοπλισμένη με έναν πλήρως επανασχεδιασμένο κινητήρα όσον αφορά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας. Ο νέος κινητήρας Deutz 6.1 Stage V είναι πιο ευαίσθητος, προσφέρει υψηλότερη εφεδρική ροπή και έχει μεγαλύτερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές. Ταυτόχρονα, η κατανάλωση καυσίμου και AdBlue έχει μειωθεί κατά 5%, σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Το αναθεωρημένο σύστημα εξάτμισης διαθέτει SCR μετά την επεξεργασία και ένα επιπλέον, DPF (φίλτρο σωματιδίων ντίζελ). Το DPF προσφέρει τρία πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τα συνηθισμένα ενεργά φίλτρα: δεν εισέρχεται καύσιμο στο φίλτρο, παράγεται λιγότερη θερμότητα γύρω από τη μονάδα και το φίλτρο αναγεννάται πολύ πιο γρήγορα. Αυτό εξοικονομεί καύσιμο και χρήμαενώ συμμορφώνεται με όλα τα διεθνή πρότυπα εκπομπών. Η αποδοτικότητα του κινητήρα υποστηρίζεται από τον ανεμιστήρα Electronic Visco και το επανασχεδιασμένο, συμπαγές και υψηλής απόδοσης σύστημα ψύξης. Το παντεταρισμένο σύστημα ψύξης μπορεί να ανοίξει εντελώς, γεγονός που καθιστά τη συντήρηση πολύ πιο απλή. Ένα σύστημα προ-καθαρισμού στις εγκοπές εισαγωγής αέρα εμποδίζει την είσοδο ρύπων στο φίλτρο αέρα, κάνοντας σημαντική διαφορά στο κόστος συντήρησης. Ο κινητήρας Deutz 6.1 Επιπέδου V - σύγχρονη τεχνολογία που κατασκευάζεται στη Γερμανία - είναι συνώνυμος με τα υψηλότερα επίπεδα τεχνογνωσίας και αποτελεσματικότητας, επιτρέποντάς σας να επιτύχετε τη μέγιστη παραγωγικότητα. Αποκλειστικό πρόσθετο χαρακτηριστικό του WARRIOR: Εξάτμιση με επένδυση από ανοξείδωτο ατσάλι.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΤΗΣ TTV. ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΙΣΧΥΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΦΥΣΗ

Η νέα σειρά 7 είναι εξοπλισμένη με υπερσύγχρονη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη συνεχώς μεταβλητή τεχνολογία μετάδοσης TTV. Είναι μια σταθερή ιδέα που έχει δοκιμαστεί με την πάροδο των χρόνων, τώρα με νέο λογισμικό για ακόμα καλύτερη απόδοση. Η DEUTZ-FAHR είναι ο μόνος κατασκευαστής που προσφέρει τρακτέρ 60 χλμ / ώρα σε τόσο συμπαγή σχεδίαση. Όλες οι τελικές ταχύτητες 40 χλμ / ώρα, 50 χλμ / ώρα ή 60 χλμ / ώρα μπορούν να επιτευχθούν με μειωμένη ταχύτητα κινητήρα, η οποία είναι εξαιρετικά αποδοτική σε καύσιμα. Συνολικά, το εύρος ταχύτητας εκτείνεται από 0,2 χλμ / ώρα έως 60 χλμ / ώρα. Για επιτόπου εργασία, το σύστημα μετάδοσης TTV λειτουργεί πιο αποτελεσματικά σε όλες τις ταχύτητες. Η εξαιρετικά άνετη μετάδοση TTV είναι εξαιρετικά αποτελεσματική χάρη στα τέσσερα μηχανικά της στάδια, τα οποία αλλάζουν αυτόματα. Η διαχείριση του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων είναι πλήρως ενσωματωμένη, παρέχοντας ένα άνετο αυτόματο σύστημα για την αλλαγή μηχανικής εμβέλειας. Μπορούν να αποθηκευτούν έως και τέσσερις ρυθμιζόμενες ταχύτητες για τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών εργασίας. Μια νέα λειτουργία τεντώματος ρυμουλκούμενου αυξάνει την οδηγική ασφάλεια σε λοφώδες έδαφος. Κάθε λεπτομέρεια του συστήματος μετάδοσης TTV έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί την παραγωγικότητα της σειράς 7.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ - ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

PTO Η παραγωγικότητα ενός τρακτέρ εξαρτάται άμεσα από τον εξοπλισμό που μπορεί να μεταφέρει. Ο στόχος είναι να μειωθεί η απόσταση που διανύθηκε μέσω ολοένα και μεγαλύτερων και βαριών συνδυασμών προσάρτησης. Εδώ είναι όπου η σειρά 7 δείχνει σαφώς τη δύναμή της. Με τρεις ταχύτητες PTO (540ECO / 1000 / 1000ECO) πίσω και 1000 ή 1000ECO μπροστά, όλες οι εργασίες μπορούν να εκτελεστούν πολύ αποτελεσματικά. Χάρη στα μειωμένα χαρακτηριστικά της ταχύτητας του κινητήρα, σε συνδυασμό με τα συστήματα απομείωσης ισχύος ECO, η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται σημαντικά. Όλες οι υδραυλικές και PTO λειτουργίες μπορούν εύκολα να ρυθμιστούν και να ελεγχθούν από το υποβραχιόνιο στην καμπίνα. Είναι επίσης δυνατός ένας εξωτερικός έλεγχος υδραυλικής, πίσω ανύψωσης και PTO και από τις δύο πλευρές του τρακτέρ. ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Εξοπλισμένο για ομαλή σύνδεση. Για τη γρήγορη, ασφαλή και ακριβή σύνδεση του εξοπλισμού, όλα τα μοντέλα 7250 TTV WARRIOR μπορούν προαιρετικά να είναι εφοδιασμένα με υδραυλικούς άνω συνδέσμους και WALTERSCHEID κάτω συνδέσμους. Και έως επτά ηλεκτρικές συσκευές ελέγχου, συνδέσεις Power Beyond και υποδοχή σήματος ISOBUS. Πρωτόγνωρο υδραυλικό σύστημα. Το υδραυλικό σύστημα της σειράς 7 διαθέτει αντλία ανίχνευσης φορτίου 120 λ / λεπτό (ή με προαιρετική αντλία 160 λ / λεπτό) που τροφοδοτεί το κύριο κύκλωμα, και μια δευτερεύουσα αντλία 44 λ / λεπτό αφιερωμένη στο υδροστατικό σύστημα οδήγησης και τα βοηθητικά κυκλώματα. Η λειτουργία ανίχνευσης φορτίου προσαρμόζει συνεχώς την υδραυλική ισχύ που παρέχεται σε σχέση με το φορτίο, ελαχιστοποιώντας τις απώλειες ισχύος (και, κατά συνέπεια, κατανάλωση καυσίμου) και μεγιστοποιώντας την ανθεκτικότητα των υδραυλικών εξαρτημάτων. Ως στάνταρ, το σύστημα διαθέτει τέσσερις ηλεκτρονικά ελεγχόμενους πίσω διανομείς διπλής δράσης, ενώ οι προαιρετικές διαμορφώσεις επιτρέπουν έως επτά πίσω διανομείς και δύο επιπλέον διανομείς διπλής δράσης στο μπροστινό μέρος του τρακτέρ. Όλοι οι διανομείς ελέγχονται από έναν ρυθμιστή χρόνου και ροής και, εάν χρειάζεται, μπορούν να μετατραπούν σε διανομείς μιας ενέργειας. Η νέα σειρά 7 είναι εξοπλισμένη με υδραυλικές ενώσεις "ώθησης-έλξης", επιτρέποντας τη σύνδεση και την αποσύνδεση των υδραυλικών γραμμών ακόμη και όταν είναι υπό πίεση και ένα ειδικό κοντέϊνερ για τη συλλογή των μικρών ποσοτήτων λαδιού που μπορεί να διαφύγουν κατά τη σύνδεση.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
ΕΡΓΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ

Οι μοναδικές δυνατότητες που προσφέρει η καμπίνα MaxiVision 2 είναι ορατές στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Όσον αφορά την ευκολία στη χρήση και την εργονομία, η νέα Σειρά 7 φροντίζει για τον οδηγό στο βαθμό που επιτρέπεται από την τρέχουσα τεχνολογία. Το νέο InfoCentrePro στο ταμπλό διαθέτει έγχρωμη οθόνη 5 ", παρέχοντας στον οδηγό μια ροή δεδομένων σχετικά με τις συνθήκες λειτουργίας του τρακτέρ. Προσφέρει μέγιστη ευκολία όσον αφορά τις ρυθμίσεις και τις πληροφορίες. Προκειμένου να επιτρέπεται ακριβής, χωρίς άγχος εργασία σε όλα στις συνθήκες φωτισμού, το τρακτέρ μπορεί να εξοπλιστεί με ένα προαιρετικό πακέτο LED 40.000 λούμεν με τέσσερις προβολείς εργασίας. Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί για την άνεση του οδηγού - μειωμένος θόρυβος κινητήρα, δονήσεις και θερμότητα λόγω του διαχωρισμού της καμπίνας και της κουκούλας του κινητήρα. η τελευταία, εξαιρετικά σύγχρονη εμφάνιση της οικογένειας τρακτέρ DEUTZ-FAHR, ενώ ο συμπαγής σχεδιασμός του εξασφαλίζει επίσης εξαιρετική ορατότητα προς τα εμπρός. Η καλύτερη δυνατή προβολή των πίσω εξαρτημάτων διασφαλίζεται από την πίσω θέση της καμπίνας. Άλλα χαρακτηριστικά που μειώνουν το άγχος είναι τα φωτεινά, φιλόξενα χρώματα του εσωτερικού, τα μεγάλα παράθυρα και η ηλιοροφή, διατίθενται σε τρία σχέδια: μια πράσινη οροφή που ανοίγει εύκολα, μια γυάλινη οροφή με απορρόφηση ακτινοβολίας 84% και μια έκδοση ασφαλείας FOPS για βέλτιστη ορατότητα κατά τη λειτουργία του μπροστινού φορτωτή. Το σύστημα κλιματισμού - με αυτόματες λειτουργίες - παρέχει τον μεγαλύτερο αριθμό ανοιγμάτων εξόδου αέρα σε αυτήν την κατηγορία τρακτέρ, εξασφαλίζοντας ομοιόμορφη κατανομή αέρα όπως κανένα άλλο μοντέλο. Κάθε λεπτομέρεια της καμπίνας MaxiVision 2 έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τον οδηγό να εργάζεται για μεγάλα χρονικά διαστήματα χωρίς άγχος, επιτυγχάνοντας έτσι τη μέγιστη παραγωγικότητα. Το πρόσφατα σχεδιασμένο υποβραχιόνιο κάνει τη Σειρά 7 ακόμα πιο χαλαρωτική και πιο εύχρηστη στη λειτουργία. Όλες οι λειτουργίες ρουτίνας μπορούν να αυτοματοποιηθούν. Απλώς προεπιλέξτε τις επιθυμητές βασικές ρυθμίσεις και ενεργοποιήστε τις ανά πάσα στιγμή με ένα πάτημα στην οθόνη. Το νέο, ιδιαίτερα εργονομικό χειριστήριο στο υποβραχιόνιο ελέγχει τα πάντα, από την ταχύτητα οδήγησης, την επιλογή κατεύθυνσης ταξιδιού και κρουαζιέρας μέχρι το σύστημα ComfortTip, χειριστήρια ανύψωσης και χειριστήρια μπροστινής ανύψωσης. Είναι ένα εύχρηστο σύστημα που δεν απαιτεί αλλαγή της θέσης του χεριού και όχι μόνο στιγμές που πιστεύεται ότι λειτουργούν. Όλα τα χειριστήρια φέρουν σαφή σήμανση με χρώματα και είναι λογικά τοποθετημένα σύμφωνα με τη συχνότητα χρήσης τους. Ο οδηγός έχει πλήρη έλεγχο της νέας Σειράς 7 ανά πάσα στιγμή και μπορεί να λειτουργήσει για πολύ μεγάλες περιόδους με πολύ παραγωγικό ρυθμό. Πρόσθετα WARRIOR: Φώτα οροφής LED στάνταρ WARRIOR, προαιρετικά φώτα LED μπροστινής / πίσω καμπίνας, WARRIOR αυτόματο σύστημα κλιματισμού, άνετο κάθισμα WARRIOR και μαύρο δάπεδο.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO